Rynek

Avaya prezentuje nowe urządzenia usprawniające komunikację i pracę grupową

Udoskonalona Avaya Vantage K155 z wbudowaną usługą Amazon Alexa, nowy aparat telefoniczny Avaya IP Conference Phone B129 oraz kamera Avaya Huddle Camera HC010 – to urządzenia tworzące nową ofertę producenta, mającą usprawnić komunikację wirtualną i pracę w grupie. 

Avaya prezentuje nowe urządzenia usprawniające komunikację i pracę grupową

Urządzenie Avaya Vantage K155 zmodernizowano pod kątem pracowników zdalnych, upraszczając jego obsługę i zwiększając produktywność. Rozwiązanie ma poziomy ekran dotykowy i klawiaturę fizyczną. Dzięki integracji z platformą współpracy Avaya Spaces umożliwia ono komunikację wirtualną i współdziałanie w grupie. Rozszerza także Composable Home Office ― modułowe rozwiązanie dla biur domowych firmy Avaya, w którym wykorzystano ofertę Avaya OneCloud obejmującą usługi UCaaS, CCaaS i CPaaS. To kompleksowe, modułowe rozwiązanie pozwala przedsiębiorstwom na tworzenie spersonalizowanego i bardziej produktywnego środowiska pracy zdalnej dla pracowników i agentów obsługi klienta – zapewniają przedstawiciele Avaya.

Nowe funkcjonalności

Większą elastyczność Avaya Vantage K155 podczas tele- i wideokonferencji zapewnia kamera HD, szerokopasmowa technologia audio, łączność bezprzewodowa i nowa technologia przełączania ekranów, wskazują specjaliści producenta. Widok prezentowanych treści i uczestników spotkania można w każdej chwili przenieść na większy ekran – wystarczy dotknąć urządzenie, a konferencja pojawi się na ekranie laptopa, gdzie można kontynuować prezentację.

Avaya zintegrowała z urządzeniami Avaya Vantage usługę Amazon Alexa. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, zrobiono to po to, aby zapewnić w środowisku pracy łatwy dostęp do funkcji, do których wielu pracowników przyzwyczaiło się już w domu. Dzięki tej wbudowanej usłudze użytkownik może poprosić swoje urządzenie o połączenie z uczestnikami kolejnego spotkania lub udzielenie porady dotyczącej planu dnia, a także skorzystać z wielu innych możliwości.

“Rozwiązania firmy Avaya umożliwiły pracownikom na całym świecie pracę zdalną z zachowaniem poziomu efektywności, osiąganego w biurze. Gdy rozpocznie się powrót do biur, scenariusz się odwróci i będziemy chcieli umożliwić pracownikom dalsze korzystanie z funkcji używanych w domach” ― powiedział Anthony Bartolo, wiceprezes wykonawczy i dyrektor działu produktów w firmie Avaya.

Usługa Amazon Alexa uzupełnia zestaw modułów, który Avaya udostępnia użytkownikom, aby mogli budować z nich nowe funkcje potrzebne pracownikom i klientom. Póki co, Alexa jest na razie dostępna w urządzeniach Avaya Vantage oferowanych w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

Wśród nowych urządzeń znalazły się również:

  • Avaya IP Conference Phone B129 – urządzenie obsługujące telekonferencje z udziałem maksymalnie 12 uczestników, wyposażone w technologię Avaya OmniSound. Cztery mikrofony, technologia kształtowania wiązki, Bluetooth i złącza USB mają za zadanie usprawnić zdalne spotkania i wszystkie aspekty współpracy.
  • Avaya Huddle Camera HC010 – najnowsza kamera ze złączem USB. Ta wyjątkowo ekonomiczna opcja HD z zoomem cyfrowym 4X, umożliwia tworzenie filmów wideo profesjonalnej jakości, zapewniają przedstawiciele producenta.

Nowe urządzenia sprzedawane są w ramach Avaya Device as a Service (DaaS), co ma zapewnić szeroką dostępność za niewielką miesięczną opłatą.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *