AplikacjeInformacje prasoweRynek
BPSC wprowadza CRM WEB – system wspierający zarządzanie relacjami z klientami
Funkcjonalność systemu CRM WEB obejmuje procesy obsługi sprzedażowej, marketing oraz opiekę serwisową. Aplikacja jest dostępna przez przeglądarkę.
CRM WEB adresowany jest do firm produkcyjnych, dystrybucyjnych oraz usługowych, niezależnie od ich wielkości. System umożliwia dostęp – z poziomu przeglądarki www – do wszystkich tych funkcjonalności oprogramowania ERP, które związane są z realizacją procesu sprzedażowego począwszy od zapytania ofertowego, złożenia oferty, poprzez zamówienie, aż po ocenę szans sprzedażowych, czy raportowanie. Są to więc zarówno obszary finansowo-księgowe, dystrybucyjne, jak i kadrowo-płacowe. W rozumieniu procesowym CRM WEB oferuje dostęp do informacji związanych zarówno z klientem, przedstawicielem firmy, jak i konkretnym dokumentem.
Nowy produkt BPSC oferowany jest obecnie w wersji umożliwiającej realizację dowolnego procesu sprzedaży. „Kolejne odsłony tego rozwiązania pozwolą wspierać procesy marketingowe oraz wszelkie działania związane z obsługą klienta w tym realizacją reklamacji. Elastyczność rozwiązania pozwala na rozwijanie zakresu funkcjonalnego poprzez uruchamianie kolejnych portletów wskazanych przez klienta. Mogą to być również informacje zawarte w zewnętrznych serwisach internetowych – np. aukcyjnych czy finansowych. Ponadto CRM WEB jest systemem otwartym na implementowanie dedykowanych rozwiązań branżowych:” – tłumaczą przedstawiciele BPSC.
CRM WEB ma możliwość korzystania z informacji zawartych w relacyjnej bazie danych systemu Impuls EVO. Może być również integrowany z oprogramowaniem innych dostawców.
CRM WEB jest kolejnym element systemu Impuls EVO dostępny z poziomu urządzeń mobilnych. W 2013 r. chorzowski dostawca wprowadził m.in. Mobilnego Sprzedawcę – system wspierający współpracę producentów i dystrybutorów z sieciami handlowymi.