AplikacjeRynekPREZENTACJA PARTNERA

CDESK automatyzuje procesy firmowe

Advertorial

Rozmowa z Miroslavem Jombikiem, założycielem firmy Inova Logic, która z powodzeniem rozwija oprogramowanie CDESK i oferuje je również w Polsce.

CDESK automatyzuje procesy firmowe

Na rynku istnieje wiele podobnych rozwiązań, jakie są zalety CDESK?

Tak, pod względem funkcjonalności istnieje kilka rozwiązań, które przeważnie działają dobrze dla jednego typu agendy, np. helpdesk – tickety, maile, zarządzanie aktywami lub raporty ekonomiczne, ale powiązanej funkcjonalności brakuje lub jest ona słabo rozwinięta.

Dla kogo przeznaczony jest CDESK, kto jest jego typowym użytkownikiem?

CDESK jest najbardziej przydatny dla tych, którzy świadczą różne usługi i mają podstawy we wnioskach, w biletach. Pełne wykorzystanie CDESK polega na synergii między modułem wniosków a innymi modułami.

Czy CDESK można skutecznie wykorzystać w małej i odwrotnie, w dużej firmie?

W trzeciej generacji CDESK ma opanowane scenariusze zarówno dla małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Elastyczność konfiguracji CDESK znacznie wzrosła, uprawnienia zostały dopracowane, dodano tryby pracy w różnych działach firmy. Wciąż jednak pamiętamy o łatwości wdrożenia i użytkowania.

CDESK automatyzuje procesy firmowe
Pulpit nawigacyjny CDESK Inova Logic

W CDESK chodzi o digitalizację procesów i zapewnienie klientom odpowiedniego wsparcia?

Podstawowym celem jest przechwycenie fragmentów informacji w wiadomościach e-mail, plikach Excel, dokumentach w jeden system przechowywania danych i zaoferowanie na tyle wygodnego interfejsu, aby użytkownik mógł je łatwiej przeglądać i przetwarzać cyfrowo.

Na jakich platformach może działać CDESK?

CDESK jest przede wszystkim aplikacją przeglądarkową, ale dla wybranych działań dostępna jest również aplikacja mobilna na platformy IOS i Android. Dodatkowo dostępny jest klient CDESK Desktop dla platformy MS Windows, z funkcjami mającymi na celu rozwiązywanie wniosków w sposób operacyjny. Dzięki niemu rozwiązujący może lepiej wykorzystać tańszą licencję CDESK Silver.

Czy CDESK można dostosować do potrzeb klienta?

Domyślnie oferuje dużą liczbę ustawień, które można wykorzystać do dostosowania funkcji i środowiska CDESK. W przypadku funkcji, które są przydatne dla szerszego grona użytkowników, zawsze rozważamy włączenie ich bezpośrednio do produktu CDESK.

Jak zdefiniowałbyś porównanie z konkurencją?

Konkurencyjne oprogramowania, które mają dobrze rozwinięte funkcjonalności, są znacznie droższe, ponieważ sprzedają rozwiązania pakietowe. W naszym rozwiązaniu pobieramy opłaty tylko za liczby i moduły, które będą używane w ciągu miesiąca.

Czy cena jest waszą zaletą?

Uważamy, że otrzymaliśmy korzystną cenę z wielu powodów. Funkcjonalność zawarta w podstawowych licencjach jest bardzo bogata w porównaniu do innych systemów. Opłaty pobierane są tylko od użytkowników, którzy aktywnie zarządzają danymi w systemie, natomiast konta użytkowników końcowych są za darmo. Klient może bezpłatnie przetestować nasze oprogramowanie, oferujemy również bezpłatną konsultację wstępną.

CDESK automatyzuje procesy firmowe
Lista wniosków CDESK Inova Logic

Który z pakietów bronze, silver, gold jest najpopularniejszy?

Są to płatne licencje CDESK GOLD. Dają one swobodę w korzystaniu z produktu. Najwięcej jest licencji CDESK BRONZE, które są darmowym dostępem dla klientów lub użytkowników końcowych. Jest to logiczne, ponieważ kilku pracowników może obsługiwać dużą liczbę użytkowników końcowych.

Czy aplikacja mobilna może działać nawet bez połączenia z internetem?

CDESK jest również rozwijany w celu świadczenia usług w terenie i w miejscach, w których internet nie działa lub działa bardzo wolno. Zwłaszcza podczas pracy w podziemiach lub odległych lokalizacjach. Aplikacja pozwoli technikowi na wprowadzenie danych, pobranie podpisu od klienta, zarejestrowanie wydania materiału. Wynikowy raport serwisowy jest wysyłany, gdy aplikacja połączy się z Internetem.

Cena nie jest najważniejsza dla efektywności i popularności wśród klientów. Jakie są jeszcze inne zalety?

CDESK jest w pełni kontrolowany przez API. Dzięki łatwej integracji z innymi systemami, możliwe jest rozszerzenie funkcjonalności bez konieczności interwencji w jądro. Niektórzy klienci tworzą dodatki, aby zintegrować CDESK ze swoim środowiskiem i dodać określoną funkcjonalność. W tym celu CDESK posiada kilka wbudowanych złączy, które łączą się z wybranymi programami i usługami, takimi jak MS Exchange/Office365, FINSTAT, MoneyS4/S5, ABRA, JIRA, wkrótce zostanie dodany POHODA.

Niektóre firmy pracują z wrażliwymi danymi, czy masz dla nich rozwiązanie do przechowywania danych poza chmurą?

Dostarczamy rozwiązanie z własnym serwerem CDESK, który można samodzielnie zainstalować i połączyć się z repozytorium, skąd będą otrzymywane nowe wersje. Nasze rozwiązanie jest zbudowane na kontenerach docker z technologiami Linux, w ramach których aktualizowane są również biblioteki systemowe. Serwer jest bezpiecznie monitorowany bez dostępu naszych administratorów do serwera CDESK klienta.

Rozszerzacie działalność, na jakich krajach się koncentrujecie?

Oferujemy bardziej kompleksowy produkt, oznacza to dobry poziom usług z indywidualnym podejściem. Jest prawie niezależny od lokalnych przepisów, a zatem jest odpowiedni dla innych krajów. W sumie CDESK działa w 6 językach, oprócz słowackiego i polskiego, również w angielskim, czeskim, węgierskim i niemieckim.

Inż. Miroslav Jombík

założyciel SEAL IT Services i Inova Logic, autor „słowackiego” narzędzia Service Desk CDESK

Już w szkole średniej wraz z bratem zajmował się komputerami i usługami IT. Po ukończeniu studiów na FEI STU w Bratysławie, na kierunku Automatyka w 1999 roku, ich działalność biznesowa ruszyła pełną parą i założyli firmę SEAL IT Services. Dwa lata później, on i jego pierwsi pracownicy zaczęli opracowywać pierwszą generację autorskiego narzędzia do monitorowania IT, CUSTOMER MONITOR (CM), oraz prosty help desk, Customer Desk dla własnych potrzeb. Stopniowo, w miarę rozwoju firmy i pozytywnego postrzegania tych narzędzi przez klientów, również oni zachcieli z nich w pełni skorzystać. Spowodowało to wydanie drugiej generacji Customer Desk, którą przemianowano na CDESK w 2014 roku. Wtedy bracia założyli firmę Inova Logic, która niezależnie rozwijała oprogramowanie CDESK i CM. Od tego czasu rozpoczął się rozwój trzeciej generacji oprogramowania CDESK 3, które jest całkowicie oparte na wymaganiach klientów. To pozwoliło na wdrożenie CDESK dla klientów w Republice Słowackiej: UNION, DATALAN, SEYFOR, Rada Narodowa SR, PANTA RHEI, Przedsiębiorstwo kolejowe Słowacja oraz w Republice Czeskiej: Czeska Akademia Nauk, COMGROUP, Ethanol Energy, WOLF i wiele innych firm.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *