AplikacjeRynek

eobuwie.pl uruchomiło nową aplikację mobilną

Pełna funkcjonalność e-commerce, intuicyjny wybór paczkomatów na podstawie lokalizacji użytkownika, a także, nowoczesny User Interface – to niektóre elementy nowej aplikacji mobilnej eobuwie.pl, którą stworzyła spółka Future Mind. Rozwiązanie przygotowano w taki sposób, aby możliwe było jego rozwijanie w przyszłości na wszystkich rynkach, na których działa marka. 

eobuwie.pl uruchomiło nową aplikację mobilną
Źródło: eobuwie.pl

Narzędzie mobilne eobuwie.pl zapewnia mi.in. możliwość korzystania z indywidualnego kodu kreskowego uprawniającego do specjalnych zniżek lub ofert promocyjnych. Co istotne, można go okazać również podczas finalizowania transakcji w salonach stacjonarnych należących do brandu. Uproszczono również proces związany z dostawą przesyłek. Obecnie, na podstawie aktualnej lub zapisanej lokalizacji mogą oni wyszukiwać najbliższe paczkomaty zarówno na mapie, jak i z listy wszystkich dostępnych punktów.

“Na przełomie ostatnich lat zmienił się sposób korzystania naszych klientów z urządzeń mobilnych, a m-commerce staje się powoli dominującym kanałem kontaktu. Dlatego tak istotne jest przemyślane i oparte na wciąż zmieniających się oczekiwaniach konsumentów wdrażanie rozwiązań łączących świat wirtualny i offline” – skomentował Bartłomiej Sobczak, dyrektor ds. rozwoju platform e-commerce w Modivo SA.

Podczas prac technologicznych zintegrowano aplikację mobilną z infrastrukturą backendu już wykorzystywaną przez eobuwie.pl. Dzięki temu, logika digitalowej strony biznesu marki opiera się na ścisłej komunikacji między aplikacją internetową, a jej mobilną wersją. Użytkownicy, którzy na telefonie wchodzą na stronę eobuwie.pl mogą zostać przekierowani bezpośrednio do aplikacji, poprzez kliknięcie w link znajdujący się na platformie internetowej sklepu.

Nowa aplikacja to rozwiązanie dla miłośników zakupów w modelu omnichannel. W nowej odsłonie mobilnego narzędzia, użytkownicy mogą w jeszcze prostszy sposób korzystać z opcji „Rezerwuj i Przymierz”. Ta popularna wśród klientów usługa, dzięki zastosowaniu zaawansowanych algorytmów AI dokładnie analizuje historię dotychczasowych transakcji, dzięki czemu będą oni otrzymywać spersonalizowane rekomendacje zakupowe. Ponadto, wykorzystanie w aplikacji technologii sztucznej inteligencji pozytywnie wpływa na przepływ informacji pomiędzy wszystkimi kanałami sprzedaży, wskazują przedstawiciele Future Mind.

“Pracując wspólnie z zespołem eobuwie.pl nad nową odsłoną aplikacji skupiliśmy się na poprawie jakości doświadczeń użytkowników, którzy cenią komfortowe rozwiązania. Zadbaliśmy o spójny i nowoczesny interfejs, opierając budowę aplikacji o design system, a uproszczony proces rejestracji za pomocą konta na Facebooku, platformy Google czy Apple ID, pozwoli użytkownikom na wygodniejsze zakupy” – powiedział Łukasz Okoński, Product Design Lead w Future Mind. “Eobuwie.pl jest liderem handlu detalicznego w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnym na 19 rynkach zagranicznych. Jestem przekonany, że nowa wersja aplikacji mobilnej jeszcze bardziej umocni pozycję marki” – podsumował.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *