Branża ITRynek

Inetum nawiązało strategiczne partnerstwa z ServiceNow TPSM i Pelico

Mają one na celu usprawnienie obsługi klientów i wzmocnienie oferty firmy. Zwiększą także pozycję spółki w dziedzinie usług cyfrowych oraz wsparcie transformacji cyfrowej klientów w różnych sektorach.

Inetum nawiązało strategiczne partnerstwa z ServiceNow TPSM i Pelico

Rozszerzenie możliwości platformy ServiceNow pozwoli zoptymalizować procesy zarządzania dostawcami, obniżyć koszty oraz poprawić efektywność operacyjną. A także zwiększyć satysfakcję klientów i pracowników.

“Inwestycja w platformę ServiceNow TPSM to okazja do skokowej poprawy efektywności operacyjnej i usprawnienia współpracy z partnerami biznesowymi” – skomentował Marek Pokorski, General Manager Inetum w Polsce. “Możliwości oferowane przez ServiceNow TPSM wsparte ekspertyzą wdrożeniową Inetum przynoszą wymierne korzyści w postaci obniżenia kosztów i poprawy konkurencyjności” – dodał.

Współpraca z Pelico

Inetum nawiązało współpracę z firmą Pelico, aby oferować zoptymalizowane rozwiązania do zarządzania łańcuchami dostaw w fabrykach na terenie Europy. Partnerstwo to ma na celu wsparcie producentów w radzeniu sobie z rosnącą złożonością operacyjną i zapewnienie większej elastyczności. Dzięki połączeniu platformy SaaS Pelico z wiedzą Inetum, firmy przemysłowe będą mogły szybciej wdrażać te rozwiązania, poprawiając wydajność produkcji oraz współpracę zespołów operacyjnych.

“Pelico jest stosunkowo nowym graczem na polskim rynku, ale zyskuje uznanie dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom w zakresie zarządzania operacjami produkcyjnymi. Dzięki temu partnerstwu polskie przedsiębiorstwa będą w stanie lepiej przewidywać i eliminować wąskie gardła w produkcji, co poprawi ich efektywność i terminowość dostaw” – podsumował Paweł Olejniczak, Head of Sales w Inetum w Polsce.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *