Branża ITRynek

innovaphone zapewni wiarygodną archiwizację nagrań rozmów telefonicznych

Nowe rozwiązanie firmy innovaphone zapewnia funkcjonalności niezbędne w tych sektorach i zastosowaniach, w których wymagana jest dokumentacja rozmów. Rozwiązanie innovaphone Recording jest niezależne od typu urządzenia końcowego i może być aktywowane na stałe lub na żądanie w zależności od bieżących potrzeb organizacji.

innovaphone zapewni wiarygodną archiwizację nagrań rozmów telefonicznych

Rozwiązanie innovaphone Recording ma stanowić odpowiedź na potrzeby biznesowe związane z koniecznością zapewnienia jak najlepszego poziomu obsługi klientów w sposób zdalny, a także – na różnego rodzaju nadużycia realizowane za pomocą komunikacji głosowej. „Różne afery podsłuchowe w ostatnich latach pokazały, że nagrywanie rozmów telefonicznych może odbywać się w celach przestępczych. Znacznie częstszy jest jednak przypadek odwrotny, a mianowicie, że nagrywanie może być ważne, a nawet ratować życie. innovaphone Recording to rozwiązanie łatwe do wdrożenia i intuicyjne w obsłudze. Szczególnie ostatni punkt jest szczególnie ważny, gdy w grę wchodzą sekundy” – podkreśla Dagmar Geer, dyrektor generalny firmy innovaphone.

Według przedstawicieli producenta, zastosowanie innovaphone Recording nie ogranicza się do infrastruktury krytycznej: nagrania rozmów są na przykład niezbędne w sektorze call center do zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta, analizy efektywności pracy konsultantów lub w ramach procesów negocjacji umów w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym.

Producent zapewnia, że rozwiązanie to jest wysoce elastyczne i może znaleźć swoje zastosowanie w bardzo wielu branżach oraz obszarach. I tak, za sprawą rozwiązania innovaphone Recording można nagrywać rozmowy telefonicznie prowadzone za pomocą wszystkich telefonów IP, analogowych urządzeń końcowych, telefonów DECT i smartfonów. Jednocześnie, tryb nagrywania można aktywować bezpośrednio na telefonach stacjonarnych i aplikacyjnych, a także na liniach centrali innovaphone PBX (lokalnie, w chmurze lub jako rozwiązanie IPVA). Możliwe są również nagrania grupowe, w których nagrywane są tylko rozmowy użytkowników zdefiniowanych w danej grupie.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *