Strefa IFSWdrożeniaBranża ITInformacje prasoweRynek
Rozwiązanie firmy IFS pomoże w utrzymaniu nieruchomości i recyklingu
Fiński dostawca usług z zakresu utrzymania nieruchomościami oraz odzyskiwania surowców wtórnych rozpoczyna projekt wdrożenia oprogramowania ESM firmy IFS. Z rozwiązania IFS Enterprise Service Management w firmie Lassila & Tikanoja korzystać będzie ponad 1000 pracowników. Nowy system będzie wspierał procesy kluczowe dla realizacji usług Lassila & Tikanoja.
Źródło: Lassila & Tikanoja
Lassila & Tikanoja (L&T), firma działająca w branży usług utrzymania nieruchomości i usług środowiskowych, wdraża wszechstronne rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem serwisowym (ESM), które obejmie ponad 1000 pracowników
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, ogłosiła, że firma L&T, lider rynku usług utrzymania nieruchomości i usług recyklingowych podjęła decyzję o wdrożeniu systemu IFS Applications™ 9 w celu obsługi procesów wspomagających zarządzanie serwisem i mobilnymi zleceniami roboczymi oraz zarządzanie pracownikami mobilnymi.
Firma L&T poszukiwała rozwiązania dla przedsiębiorstw, które byłoby w stanie wspomóc i ulepszyć zarządzanie serwisem w dziale zajmującym się utrzymaniem budynków. Firma L&T potrzebowała rozwiązania zapewniającego kompleksową funkcjonalność, oferując jednocześnie szybkie i efektywne wdrożenie.
System IFS Applications będzie obsługiwać główne procesy firmy, takie jak zarządzanie umowami i zapytaniami serwisowymi, planowanie, zarządzanie odejściami od planu i zmianami, praca mobilna oraz monitoring rentowności prowadzonych działań.
„Zdecydowaliśmy się na system IFS Applications, ponieważ jest wszechstronny i spełnia nasze wymagania z zakresu zarządzania serwisem zarówno od strony administracyjnej, jak i działań w terenie” — powiedział wiceprezes firmy L&T ds. utrzymania budynków, Petri Myllyniemi. „Praca zespołowa, zorientowanie na usługi i odpowiedzialność to jedne z głównych wartości naszej firmy. Wdrożenie najlepszego w swojej klasie rozwiązania do zarządzania serwisem umożliwi nam dbanie o te wartości w jeszcze szerszym zakresie”.
Tapani Pohjonen, dyrektor zarządzający IFS Finland dodaje: „Ta umowa ma dla firmy IFS znaczenie strategiczne i już nie możemy się doczekać współpracy z firmą L&T, której marka cieszy się mocną pozycją nie tylko w Finlandii, ale i na całym świecie. Jesteśmy dumni, mogąc oferować jedno z najbardziej wszechstronnych rozwiązań na rynku, umożliwiające zarządzanie pełnym serwisowym cyklem życia w połączeniu z cechującym się wysoką funkcjonalnością wsparciem procesów administracyjnych”.