Z początkiem maja objął stanowisko EMEA Emerging Markets Channel Director w firmie Citrix. Odpowiada m.in. za transformację dystrybucji i kanału partnerskiego w Polsce oraz na innych rynkach wschodzących regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Obejmując stanowisko stanowisko dyrektora ds. kanału partnerskiego na rynki wschodzące w EMEA, Wojciech Życzyński został także członkiem zespołu kierowniczego ds. rozwoju kanału sprzedaży i ekosystemów w regionie. „Citrix ewoluował od wirtualizacji po pełne spektrum rozwiązań pozwalających na stworzenie cyfrowego miejsca pracy, opartego na chmurze hybrydowej oraz aplikacjach SaaS, więc dołączam do firmy z dużym entuzjazmem. Nasze hybrydowe rozwiązania multi-cloud to dla partnerów najlepszy sposób, by pomóc klientom dostosować się do niewątpliwie trudnych i niepewnych czasów i zapewnić im lepszą ciągłość biznesową” - podkreśla Wojciech Życzyński, dyrektor kanału partnerskiego na rynki wschodzące regionu EMEA w firmie Citrix. Kierując kanałem partnerskim na rynkach wschodzących naszego regionu Wojciech Życzyński odpowiada m.in. za realizację strategii transformacji dystrybucji i kanału partnerskiego firmy Citrix na rynkach wschodzących regionu EMEA, w tym w Polsce. Podlega Pilkku Aasma, wiceprezesowi Citrix ds. sprzedaży w kanale partnerskim w regionie EMEA. “Wojciech Życzyński jest znany z tworzenia i wydajnego zarządzania zespołami, jest entuzjastą różnorodności i integracji oraz posiada świetne umiejętności z zakresu coachingu i mentoringu. Sądzę, że ma wiele cennych atutów, by z sukcesem odnaleźć się w nowej roli w Citrix i wspierać partnerów swoją wiedzą i doświadczeniem” - twierdzi Pilkku Aasma. Wojciech Życzyński jest związany z branżą IT od niemal 20 lat. Pracował m.in. w firmie Incom. Przez ostatnie 13 lat był związany z polskim oddziałem koncernu Microsoft, gdzie m.in. w roli członka zarządu i szefa kanału partnerskiego odpowiadał za realizację strategii w obszarze dystrybucji. Wcześniej kierował też sprzedażą do sektora MSP i administracji publicznej, a także - odpowiadał za marketing oraz wsparcie operacyjne. Wojciech Życzyński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wrocławskiej Szkoły Bankowej oraz Uniwersytetu Cambridge.