Zmiany kadrowe

Wojciech Życzyński szefem kanału partnerskiego Citrix na rynki wschodzące naszego regionu

Z początkiem maja objął stanowisko EMEA Emerging Markets Channel Director w firmie Citrix. Odpowiada m.in. za transformację dystrybucji i kanału partnerskiego w Polsce oraz na innych rynkach wschodzących regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Wojciech Życzyński szefem kanału partnerskiego Citrix na rynki wschodzące naszego regionu

Obejmując stanowisko stanowisko dyrektora ds. kanału partnerskiego na rynki wschodzące w EMEA, Wojciech Życzyński został także członkiem zespołu kierowniczego ds. rozwoju kanału sprzedaży i ekosystemów w regionie. „Citrix ewoluował od wirtualizacji po pełne spektrum rozwiązań pozwalających na stworzenie cyfrowego miejsca pracy, opartego na chmurze hybrydowej oraz aplikacjach SaaS, więc dołączam do firmy z dużym entuzjazmem. Nasze hybrydowe rozwiązania multi-cloud to dla partnerów najlepszy sposób, by pomóc klientom dostosować się do niewątpliwie trudnych i niepewnych czasów i zapewnić im lepszą ciągłość biznesową” – podkreśla Wojciech Życzyński, dyrektor kanału partnerskiego na rynki wschodzące regionu EMEA w firmie Citrix.

Kierując kanałem partnerskim na rynkach wschodzących naszego regionu Wojciech Życzyński odpowiada m.in. za realizację strategii transformacji dystrybucji i kanału partnerskiego firmy Citrix na rynkach wschodzących regionu EMEA, w tym w Polsce. Podlega Pilkku Aasma, wiceprezesowi Citrix ds. sprzedaży w kanale partnerskim w regionie EMEA. “Wojciech Życzyński jest znany z tworzenia i wydajnego zarządzania zespołami, jest entuzjastą różnorodności i integracji oraz posiada świetne umiejętności z zakresu coachingu i mentoringu. Sądzę, że ma wiele cennych atutów, by z sukcesem odnaleźć się w nowej roli w Citrix i wspierać partnerów swoją wiedzą i doświadczeniem” – twierdzi Pilkku Aasma.

Wojciech Życzyński jest związany z branżą IT od niemal 20 lat. Pracował m.in. w firmie Incom. Przez ostatnie 13 lat był związany z polskim oddziałem koncernu Microsoft, gdzie m.in. w roli członka zarządu i szefa kanału partnerskiego odpowiadał za realizację strategii w obszarze dystrybucji. Wcześniej kierował też sprzedażą do sektora MSP i administracji publicznej, a także – odpowiadał za marketing oraz wsparcie operacyjne. Wojciech Życzyński jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wrocławskiej Szkoły Bankowej oraz Uniwersytetu Cambridge.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *