Zmiany kadrowe

Zmiany w kadrze zarządzającej Komputronik S.A.

Spółka wzmocniła swoje struktury, łącząc ze sobą poszczególne działy związane ze sprzedażą internetową i stacjonarną oraz centrum obsługi klienta, a także struktury marketingu z obszarem digital development. Jak poinformowano, decyzja ta jest wynikiem dążenia do realizacji wielokanałowej strategii sprzedaży w modelu omnichannel.

Zmiany w kadrze zarządzającej Komputronik S.A.

Kadra zarządzająca pionem Omnichannel to obecnie 3-osobowy team. Marcin Mordak, odpowiedzialny dotychczas za sieć sprzedaży, objął stanowisko dyrektora Sprzedaży Omnichannel. Ponadto, zakres obowiązków dyrektora Zakupów i Handlu Radosława Olejniczaka, rozszerzono o nadzór nad obsługą i sprzedażą w marketplace’ach. Z kolei zespoły e-commerce i marketingu połączono we wspólny obszar, na czele którego stanęła Karolina Pietz-Drapińska, obejmując stanowisko dyrektora Marketingu & Digital Development.

“Ostatnie lata przyniosły ogromne zmiany na rynku, a badania pokazują, że aż 91% klientów oczekuje wielokanałowej relacji ze sprzedawcą. Pracowaliśmy w ten sposób od kilkunastu lat, a teraz zdecydowaliśmy się na wzmocnienie naszej strategii biznesowej, koncentrując się jeszcze mocniej na omnichannelowym dotarciu do klienta. Wprowadzone zmiany w strukturze firmy są naturalnym krokiem w tym kierunku. Reorganizacja pozwoli nam jeszcze lepiej ujednolicić naszą ofertę we wszystkich kanałach sprzedaży, co jest kluczowe dla budowania zaufania i trwałych relacji zarówno z nowymi, jak i stałymi klientami” – skomentował Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Grupy Komputronik.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *