Po niemal 4 dekadach obecności na polskim rynku rozwiązań ERP markę BPSC zastępuje Forterro Polska. Rebranding jest częścią planu konsolidacji grupy Forterro, do której od niemal 8 lat należy BPSC. Równocześnie, na rynku debiutuje najnowsza odsłona flagowego rozwiązania ERP wywodzącej się z Chorzowa spółki. Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych (BPSC) funkcjonuje na polskim rynku od 1988 roku. OD 2017 roku należy do amerykańskiej grupy kapitałowej Forterro. Spółka działająca obecnie pod nazwą Forterro Polska niezmiennie specjalizuje się m.in. w rozwoju narzędzi wspierających działalność firm produkcyjnych, w szczególności tych, działających w branżach, takich jak: przemysł metalowy, meblarski, spożywczy i maszynowy. Najnowszy system ERP wywodzący się z BPSC i rozwijany dotąd pod nazwą Impuls EVO, od końcówki 2024 roku jest dostępny pod marką BPSC ERP. Przedstawiciele śląskiej spółki - w 2017 roku centrala firmy przeniosła się do Katowic - zapewniają, że nowa wersja rozwiązania wprowadza szereg zmian, istotnych pod kątem aktualnych potrzeb użytkowników. I tak, BPSC ERP w nowej odsłonie to m.in. zmodernizowany interfejs obsługi, nowe mechanizmy integracyjne i automatyzacyjne, a także rozbudowana funkcjonalność bazy wiedzy. Rozbudowany został także moduł SysWag wspierający rejestrację produkcji o charakterze procesowym, a także funkcje związane z obsługą magazynów wysokiego składowania (WMS) oraz planowania produkcji w modelu MTO (Make-To-Order). Wprowadzone zostały też funkcje pozwalające na sprawną integrację środowiska ERP z zapewniającym centralizację sprzedaży w kanałach online rozwiązaniem Baselinker, a także z platformami wiodących firm kurierskich. Ponadto, wedle zapowiedzi, system BPSC ERP zapewnia też integrację z Krajowym Systemem e-Faktur. "Jestem przekonany, że nowa wersja naszego systemu otwiera przed nami nowe możliwości sprzedażowe. Do tej pory naszą główną przewagą i bardzo mocną stroną były funkcjonalności, także te specyficzne dla firm produkcyjnych. Teraz dodatkowo możemy z sukcesem konkurować z dużymi, zachodnimi systemami z intuicyjnymi interfejsami oraz z nowoczesnymi, graficznie dopracowanymi narzędziami webowymi" – przekonuje Robert Banisz, dyrektor sprzedaży w Forterro Polska.