Wdrożenia

Holenderski producent rozwiązań i usług dla rolnictwa użytkuje rozwiązanie IFS na potrzeby poprawy jakości obsługi klientów

Rozwiązanie IFS Field Service Management będzie wspierać ponad 1,6 tys. pracowników holdenderskiej firmy Lely, w tym inżynierów technologii rolniczych, w 45 krajach. Oprogramowanie będzie wykorzystywane w modelu chmury obliczeniowej. Inwestycja ma pozwolić na uporządkowanie procesów zarządzania serwisem w terenie, a co za tym idzie – podniesienie efektywności pracy zespołów mobilnych.

Holenderski producent rozwiązań i usług dla rolnictwa użytkuje rozwiązanie IFS na potrzeby poprawy jakości obsługi klientów

Firma Lely od ponad 70 lat oferuje m.in. innowacyjne rozwiązania dla sektora rolnictwa. Jest m.in. liderem sprzedaży i serwisu zautomatyzowanych systemów dojenia.
W skali świata firma Lely zatrudnia ponad 1,6 tys. osób i działa na 45 rynkach. Do niedawna firma Lely na potrzeby obsługi swojej międzynarodowej działalności korzystała z wielu odrębnych systemów wspierających zarządzanie. Zdaniem przedstawicieli holenderskiej firmy prowadziło to jednak do spadku efektywności. Utrudniało również rozwój biznesu. Aby zapewnić niezbędne wsparcie informatyczne i zoptymalizować działalność w obszarze usług posprzedażowych i serwisowych poszukiwano w pełni zintegrowanego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie opartego na skalowalnej architekturze chmury publicznej. W efekcie przeprowadzonej analizy zdecydowano się na wdrożenie oprogramowania IFS Field Service Management w modelu chmury obliczeniowej. „Potrzebowaliśmy kompleksowego rozwiązania obejmującego serwis w terenie, optymalizację technologii, zarządzanie centrami naprawczymi, części zamienne i logistykę zwrotną. IFS okazał się najbardziej odpowiednim dostawcą zdolnym do zaspokojenia wszystkich naszych potrzeb za pomocą jednej, w pełni zintegrowanej platformy” – podkreśla Ronald Eikelenboom, dyrektor finansowy firmy Lely.

„Nasze rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie będzie stanowić podstawę technologiczną dla firmy Lely. Dzięki temu będzie ona mogła wykorzystywać krótko- i średnioterminowe okazje biznesowe, jak również otwartą architekturę platformy w celu opracowywania i wdrażania długoterminowych strategii, np. w zakresie internetu rzeczy” – mówi Marne Martin, prezes IFS odpowiedzialny za obszar Service Management Business.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *