Wdrożenia

Holenderski producent rozwiązań i usług dla rolnictwa użytkuje rozwiązanie IFS na potrzeby poprawy jakości obsługi klientów

Rozwiązanie IFS Field Service Management będzie wspierać ponad 1,6 tys. pracowników holdenderskiej firmy Lely, w tym inżynierów technologii rolniczych, w 45 krajach. Oprogramowanie będzie wykorzystywane w modelu chmury obliczeniowej. Inwestycja ma pozwolić na uporządkowanie procesów zarządzania serwisem w terenie, a co za tym idzie – podniesienie efektywności pracy zespołów mobilnych.

Holenderski producent rozwiązań i usług dla rolnictwa użytkuje rozwiązanie IFS na potrzeby poprawy jakości obsługi klientów

Firma Lely od ponad 70 lat oferuje m.in. innowacyjne rozwiązania dla sektora rolnictwa. Jest m.in. liderem sprzedaży i serwisu zautomatyzowanych systemów dojenia.
W skali świata firma Lely zatrudnia ponad 1,6 tys. osób i działa na 45 rynkach. Do niedawna firma Lely na potrzeby obsługi swojej międzynarodowej działalności korzystała z wielu odrębnych systemów wspierających zarządzanie. Zdaniem przedstawicieli holenderskiej firmy prowadziło to jednak do spadku efektywności. Utrudniało również rozwój biznesu. Aby zapewnić niezbędne wsparcie informatyczne i zoptymalizować działalność w obszarze usług posprzedażowych i serwisowych poszukiwano w pełni zintegrowanego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie opartego na skalowalnej architekturze chmury publicznej. W efekcie przeprowadzonej analizy zdecydowano się na wdrożenie oprogramowania IFS Field Service Management w modelu chmury obliczeniowej. „Potrzebowaliśmy kompleksowego rozwiązania obejmującego serwis w terenie, optymalizację technologii, zarządzanie centrami naprawczymi, części zamienne i logistykę zwrotną. IFS okazał się najbardziej odpowiednim dostawcą zdolnym do zaspokojenia wszystkich naszych potrzeb za pomocą jednej, w pełni zintegrowanej platformy” – podkreśla Ronald Eikelenboom, dyrektor finansowy firmy Lely.

„Nasze rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie będzie stanowić podstawę technologiczną dla firmy Lely. Dzięki temu będzie ona mogła wykorzystywać krótko- i średnioterminowe okazje biznesowe, jak również otwartą architekturę platformy w celu opracowywania i wdrażania długoterminowych strategii, np. w zakresie internetu rzeczy” – mówi Marne Martin, prezes IFS odpowiedzialny za obszar Service Management Business.

Przeczytaj również
Zintegrowane bezpieczeństwo ery New Normal
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *