AplikacjeStrefa IFSRozwiązaniaRynek
IFS w gronie dostawców najbardziej zaawansowanych rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie
Zdaniem analityków firmy Constellation Research oferowane przez IFS rozwiązania klasy Field Service Management zapewniają kluczowe elementy technologiczne dla innowacyjnych projektów cyfrowej transformacji, które dotykają obszary zarządzania pracownikami realizującymi swoje zadania poza biurem.
Umieszczając rozwiązania IFS w zestawieniu Constellation ShortList eksperci Constellation Research podkreślili, że zapewniają one szczególne wsparcie technologiczne dla przedsiębiorstw decydujących się na realizację pionierskich inicjatyw związanych z cyfrową transformacją biznesu. Rozwiązanie IFS FSM zapewnia bowiem kompleksowe wsparcie w zakresie zarządzania cyklem życia usług serwisowych, zaś jego funkcjonalność ma umożliwiać sprawną obsługę dla nawet najbardziej złożonych wyzwań dotyczących działalności usługowej świadczonej w terenie. “Zarządzanie serwisem w terenie przekształci relacje z klientami i wykreuje nowe modele biznesowe. Wiodący dostawcy FSM pracują nad połączeniem dojrzewającej funkcjonalności IoT, postępów w analityce w czasie rzeczywistym oraz gruntownej znajomości oczekiwań klientów, aby wesprzeć firmy w wyznaczaniu nowych kierunków w zakresie obsługi i zaangażowania klienta” – podkreśla Nicole France, wiceprezes i główny analityk Constellation Research.
Co ważne, niedawno na rynek wprowadzona została kolejna, 6. wersja oprogramowania IFS Field Service Management. Zdaniem przedstawicieli IFS oferuje ona szereg nowych i rozbudowanych funkcjonalności. Dotyczą one m.in. obszarów, takich jak: logistyka zwrotów i zarządzania częściami zamiennymi, naprawy w punkcie serwisowym, a także – zarządzania gwarancjami, umowami i wyceną. Rozbudowane zostały natomiast m.in. mechanizmy związane z optymalizacją harmonogramowania prac. Mają one teraz zapewniać zwiększoną elastyczność na poziomie działań operacyjnych. Wraz z premierą rozwiązania IFS Field Service Management 6 zmodernizowano również interfejs obsługi oprogramowania. “IFS FSM 6 prezentuje nową jakość i elastyczność konfiguracji do stworzenia chmurowego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie. Daje klientom swobodę w wyborze preferowanej metody wdrażania, dostosowaniu pól danych, przepływów pracy i interfejsów do swojego unikalnego środowiska obsługi serwisowej w terenie” – zapewnia Mark Brewer, Dyrektor działu Global Service Transformation w jednostce biznesowej IFS Service Management.