Zmiany kadrowe

Marek Lenz dyrektorem Centrum IT w Pekao

Wcześniej, przez ostatnie 4 lata, odpowiedzialny był on za zarządzanie Departamentem Infrastruktury IT dla segmentu detalicznego, korporacyjnego i inwestycyjnego w mBanku oraz CIO w AXA Poland.

Marek Lenz, Pekao
Marek Lenz, Pekao

Podążamy za trendami technologicznymi w sektorze finansowym. W pierwszej kolejności  będziemy pracować nad projektami, dotyczącymi  rozwoju platformy omnikanałowej, big data, wspomagającymi analizę danych i prywatną chmurę obliczeniową, dedykowaną bankowi. Stawiamy na budowanie własnych kompetencji informatycznych i wzmacnianie wewnętrznego zespołu IT” – mówi Marek Lenz.

Do tej pory Bank Pekao wdrożył wiele projektów związanych z cyfrowym rozwojem. „Nasi klienci korzystają z jednej z najbardziej nowoczesnych mobilnych aplikacji bankowych PeoPay, która zapewnia wygodę i bezpieczeństwo transakcji gdziekolwiek się znajdują. Jako jeden z pierwszych banków, Pekao udostępnił usługę Apple Pay, czyli możliwość płacenia zbliżeniowego telefonami iPhone w każdym terminalu zbliżeniowym na całym świecie. Dołączyliśmy również do grupy banków oferujących płatności BLIKiem, polskim systemem płatności mobilnych i internetowych. Transformacja cyfrowa to także podniesienie efektywności banku poprzez m.in. skrócenie procedury otwierania nowego rachunku oraz umożliwienie składania wniosków o pożyczki poprzez kanały zdalne” – dodaje.

Marek Lenz jest absolwentem Politechniki Gdańskiej i studiów Executive Master of Business Administration realizowanych przez Uniwersytet of Quebec w Montrealu oraz Szkołę Główną Handlową.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *