Jednym z jego zadań będzie wspieranie klientów z segmentu dużych przedsiębiorstw w opartych na rozwiązaniach SAP projektach z zakresu cyfrowej transformacji biznesu. Nową funkcję Piotr Ferszka objął z początkiem grudnia. Wedle zapowiedzi priorytetem dyrektora sprzedaży ds. kluczowych klientów SAP Polska jest zapewnienie odbiorcom wsparcia w osiąganiu trwałych, pozytywnych rezultatów biznesowych przy udziale technologii SAP, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań chmurowych. "Biznes wymaga szybkich zmian opartych na technologii. Cyfrowa transformacja z poziomu planowania weszła w tryb natychmiastowego wdrożenia. Na nowym stanowisku będę koncentrował się na dostarczaniu klientom aplikacji skutecznie automatyzujących procesy i przenoszących ich działania operacyjne w świat cyfrowych narzędzi i usprawnień. Dołączając do struktur SAP Polska mam możliwość wspierać kluczowych klientów firmy w ich drodze do sukcesu" – mówi Piotr Ferszka, dyrektor sprzedaży ds. kluczowych klientów w SAP Polska. Piotr Ferszka jest związany z branżą IT od 20 lat. Do niedawna pełnił funkcję dyrektora sprzedaży aplikacji w Oracle Polska, gdzie odpowiadał m.in. za krajowy rynek rozwiązań aplikacyjnych i usług chmurowych. Wcześniej piastował stanowisko dyrektora sprzedaży, a następnie dyrektora zarządzającego Asseco Data Systems. W latach 2001 - 2015 był natomiast związany z polskim oddziałem Hewlett Packard Enterprise.