CDOinnovaphone

Prosta telefonia odchodzi do biznesowego lamusa

Advertorial

Skuteczna komunikacja z klientami, partnerami handlowymi wymaga dziś wykorzystania szeregu innych kanałów. Równie ważna jest także możliwość zapewnienia spójnego poziomu obsługi w kontaktach realizowanych za pomocą różnych mediów oraz dynamicznego przełączania się między nimi. W takie potrzeby świetnie wpisuje się najnowsze rozwiązanie firmy innovaphone.

Prosta telefonia odchodzi do biznesowego lamusa

Nowoczesne podejście do zintegrowanej komunikacji zakłada przede wszystkim odpowiedź na konieczność zapewnienia łatwej i szybkiej możliwości wymiany informacji pomiędzy pracownikami oraz całymi zespołami w sposób kontekstowo dopasowany do bieżących potrzeb oraz możliwości. Dotyczy to zarówno swobody w zakresie wyboru urządzenia, za pośrednictwem którego użytkownicy mogą wykonać połączenie lub wziąć udział w telekonferencji, ale też – funkcjonalności dostępnych z poziomu urządzenia mobilnego – smartfona lub tabletu. Jednocześnie, nowoczesna komunikacja wymaga możliwości dynamicznego sięgania po dowolne zasoby komunikacyjne, udostępniania ich użytkownikom oraz osobom spoza organizacji, a także – łatwego zarządzania oraz dopasowywania środowiska pracy do indywidualnych preferencji.

Prosta telefonia odchodzi do biznesowego lamusaPrzeczytaj o możliwościach najnowszej wersji oprogramowania firmy innovaphone, poznaj trendy rynkowe i sprawdź, w jaki sposób wdrożenie nowoczesnej platformy zintegrowanej komunikacji może napędzić Twój biznes. Przejdź do Strefy innovaphone.

Komunikacja biznesowa na miarę cyfrowego świata

Rozwijana przez firmę innovaphone platforma komunikacyjna stanowi rozwinięcie telefonii VoIP m.in. o obsługę cyfrowych kanałów kontaktu i integrację z urządzeniami biurowymi oraz mobilnymi. W efekcie, w sposób naturalny dostępna jest możliwość korzystania z firmowej telefonii z dowolnego zintegrowanego urządzenia, a także przełączania się między urządzeniami w sposób niewidoczny dla rozmówców. Co ważne, wbudowane w platformę innovaphone rozwiązania komunikacyjne wspierają wszystkie popularne mechanizmy komunikacji, w tym czat tekstowy z funkcją informowania o obecności konkretnych użytkowników, możliwość współdzielenia ekranu oraz aplikacji, wideopołączenia, a także – obsługę dedykowanych aplikacji komunikacyjnych myApps.

Oferowana przez innovaphone platforma to rozwiązanie nowoczesne i kompletne. Jednocześnie, rozwiązania innovaphone dają możliwość zbudowania zwinnego, a zarazem kompaktowego środowiska nowoczesnej komunikacji w biurze, w oddziałach firmy oraz na potrzeby kontaktów z klientami i partnerami biznesowymi. Rozwiązania innovaphone mogą bowiem wspierać zarówno efektywną wymianę informacji oraz wiedzy w ramach organizacji, jak również – skuteczną komunikację z klientami oraz partnerami biznesowymi spoza firmy. To ważne, ponieważ dostosowanie kanałów komunikacji do potrzeb i oczekiwań klientów i kontrahentów jest jednym z wymiarów cyfrowej transformacji biznesu.

Podejście firmy innovaphone wyróżnia rozbudowana funkcjonalność w obszarze nowoczesnej, zintegrowanej komunikacji biznesowej, a zarazem – elastyczność i swoboda użycia poszczególnych narzędzi. Obecna na polskim rynku od 2009 roku firma znana jest z innowacyjnych rozwiązań zintegrowanej komunikacji, których możliwości wykraczają ponad standardową funkcjonalność tradycyjnych platform komunikacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej odsłony oprogramowania innovaphone.

Elastyczne i kompaktowe narzędzie pracy

Kompaktowa budowa platformy komunikacyjnej innovaphone oznacza możliwość istotnego uproszczenia prac wdrożeniowych. Przykładowo, rozwiązanie innovaphone Video daje możliwość zbudowania efektywnej kosztowo, a zarazem bardzo użytecznej platformy komunikacji wideo niemal ad hoc, w miarę potrzeb. Dodatkowo jest to rozwiązanie charakteryzujące się niskimi kosztami wdrożenia i brakiem czasochłonnej konfiguracji. Klienci firmy innovaphone doceniają także łatwość integracji posiadanej infrastruktury z platformą innovaphone PBX. Jednocześnie, rozwiązania innovaphone charakteryzuje wysoki poziom bezpieczeństwa. Mogą być one również z łatwością dostosowane do firmowych reguł działania w tym obszarze.

Ponadto, systemy oferowane przesz innovaphone mogą być w łatwy sposób zintegrowane z popularnymi aplikacjami biznesowymi, w tym z oprogramowaniem Microsoft Outlook oraz usługami Office 365. Dzięki temu, bezpośrednio w kalendarzu widoczne będą informacje na temat planowanych telekonferencji lub połączeń, a także – aktualizowane na bieżąco dane dotyczące dostępności innych użytkowników.

Rozwiązania innovaphone cechuje również wysoka skalowalność i elastyczność w zakresie możliwości wyboru formy wdrożenia i wykorzystania. Wszystkie elementy platformy komunikacyjnej innovaphone mogą być bowiem wdrożone w ramach tradycyjnego modelu on-premise, w środowisku firmowej chmury obliczeniowej, ale także – wynajmowane w formie usługi za pośrednictwem infrastruktury innovaphone. Istnieje również możliwość zbudowania środowiska hybrydowego, łączącego instalację lokalną z platformą działającą w modelu chmurowym. Co ważne, niezależnie od wybranego modelu wdrożenia, ale w zależności od uprawnień, wszyscy użytkownicy mogą mieć dostęp do identycznych funkcjonalności.

Poza granicami telefonii VoIP

Dzięki zmianom wprowadzonym w najnowszej generacji rozwiązań innovaphone, pomimo rozbudowanej funkcjonalności, cała platforma komunikacyjna – także w warstwie PBX – zyskała na szybkości działania, ale też łatwości użycia, wdrożenia i konfiguracji.

Jednocześnie, pełnię możliwości rozwija ona w powiązaniu z aplikacjami dostępnymi w ramach platformy myApps. Platforma ta pełni bowiem rolę środowiska pozwalającego użytkownikom platformy innovaphone na łatwe pobieranie oraz instalowanie nowych aplikacji mobilnych uzupełniających istniejące możliwości środowiska komunikacyjnego, bądź ułatwiających ich wykorzystanie w różnych scenariuszach biznesowych. Samo zaś oprogramowanie klienckie innovaphone Communications Client myApps łączy wszystkie zainstalowane funkcjonalności środowiska zintegrowanej komunikacji oraz telefonii IP, a za sprawą integracji z innymi aplikacjami biznesowymi świetnie sprawdza się w roli centralnego, a zarazem indywidualnego środowiska pracy dla każdego użytkownika.

Oprogramowanie myApps pozwala na wykorzystanie – i dowolne skonfigurowanie – możliwości platformy komunikacyjnej innovaphone na urządzeniach mobilnych, z których korzystają użytkownicy. Jednolity interfejs dostosowany do specyfiki smartfonów i tabletów ułatwia sprawne korzystanie ze wszystkich funkcji środowiska innovaphone – od telefonowania, komunikacji tekstowej i wideo, po obsługę faksu, poczty głosowej czy udostępniania dokumentów. W obszarze telefonii VoIP wspierane są m.in. rozbudowane mechanizmy przekazywania połączeń. Możliwości platformy komunikacyjnej innovaphone uzupełniają też dedykowane urządzenia biurowe. Realne znaczenie biznesowe może mieć również zintegrowana i bardzo prosta dla użytkowników obsługa faksu. W przypadku platformy innovaphone faksy można w bezpieczny sposób przesyłać bez konieczności korzystania z dodatkowego serwera – za pośrednictwem własnego komputera czy telefonu komórkowego – także w podróży.

Nowe możliwości biznesowe

Realia dzisiejszego biznesu coraz częściej oznaczają dla poszczególnych użytkowników konieczność aktywnego udziału w zróżnicowanych projektach, realizowanych przez odrębne, dynamiczne zespoły. Dodatkowo, rosnąca mobilność pracowników oraz fakt, że życie zawodowe coraz częściej przenika się z życiem prywatnym powodują, że ogromnym ułatwieniem staje się możliwość efektywnego, zdalnego udziału w spotkaniach i połączeniach konferencyjnych. W przypadku platformy innovaphone, liczba użytkowników uczestniczących z połączeniach konferencyjnych jest praktycznie nieograniczona, zaś wspierana natywnie funkcja identyfikacji głosu sprawia, że na ekranie urządzenia zawsze widoczny jest obraz wideo z urządzenia osoby, która w danej chwili zabiera głos. Sprawia to, że platforma innovaphone staje się skutecznym, efektywnym kosztowo rozwiązaniem zastępującym dedykowane środowiska wideokonferencyjne – przy zachowaniu zgodności z wymaganiami korporacyjnymi m.in. w zakresie bezpieczeństwa dostępu i przetwarzania danych. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się też na potrzeby bieżących kontaktów z klientami. Co więcej, funkcjonalność współdzielenia aplikacji pozwala na łatwe udostępnianie innym użytkownikom platformy myApps widoku ekranu lub poszczególnych aplikacji. W podobny sposób innemu użytkownikowi połączenia konferencyjnego można przekazać także kontrolę nad aktywną aplikacją.

Warto dodać, że za sprawą obsługi funkcji WebRTC w połączeniach konferencyjnych, bezpośrednio z poziomu przeglądarki internetowej mogą brać udział także osoby spoza organizacji. Dodatkowo, wykorzystanie funkcji WebRTC pozwala znacząco ograniczyć bariery w nawiązywaniu relacji z nowymi klientami – mogą oni łatwo skontaktować się z osobą kontaktową za pośrednictwem telefonii audio lub wideo, z dowolnego urządzenia – poprzez przeglądarkę internetową. W tym modelu dostępna jest także funkcja współdzielenia aplikacji, co znajduje zastosowanie m.in. w procesach związanych z obsługą klienta lub zdalnym rozwiązywaniem problemów.

Prosta telefonia odchodzi do biznesowego lamusaPrzeczytaj o możliwościach najnowszej wersji oprogramowania firmy innovaphone, poznaj trendy rynkowe i sprawdź, w jaki sposób wdrożenie nowoczesnej platformy zintegrowanej komunikacji może napędzić Twój biznes. Przejdź do Strefy innovaphone.
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *