CIO
NextiraOne wprowadza narzędzie do wczesnego wykrywania problemów z infrastrukturą
OneCockpit – nowe rozwiązanie NextiraOne – pozwala na łatwy monitoring i zarządzanie środowiskiem IT opartym o rozwiązania wielu dostawców.
„Nowa usługa znacząco zmieni sposób, w jaki CIO i zespoły IT zarządzają infrastrukturą sieciową oraz aplikacjami” – przekonują przedstawiciele firmy. Jak tłumaczą, usługa OneCockpit prezentuje wskaźniki dostępności oraz sprawności działania infrastruktury sieciowej, a także aplikacji klientów. Korzysta ona z nowej generacji aplikacji monitorujących i narzędzi połączonych w jeden panel kontrolny obejmujący wszystkie kluczowe technologie i producentów.
“Aktualnie wspierane są technologie Unified Communications, Contact Center, LAN/WAN, Security, Data Center oraz aplikacje producentów takich, jak Alcatel-Lucent, Cisco, Genesys, Microsoft, Juniper, VMWare, Linux, Check Point i Nexus. Trwają prace nad dołączeniem kolejny producentów, których technologie są najczęściej spotykane u klientów” – wyjaśniają przedstawiciele NextriaOne.
Usługa dostępna jest również z dowolnego urządzenia mobilnego takiego, jak tablet i smartfon. Dodatkowe korzyści to: zarządzanie infrastrukturą złożoną z wielu technologii za pomocą jednego narzędzia; przygotowanie skonsolidowanych, kompleksowych raportów dla całej sieci, czy szybkie wykrywanie i rozwiązywanie problemów z infrastrukturą.
“OneCockpit łączy informacje z prowadzonego w czasie rzeczywistym monitoringu z bieżącym, ukierunkowanym na cele biznesowe widokiem funkcjonowania sieci. Usługa pozwala też zarządzać siecią w sposób bardziej efektywny, co umożliwia bardziej optymalne planowanie zmian w obszarze infrastruktury” – przekonują przedstawiciele firmy NextiraOne.
OneCockpit jest autorską usługą NextiraOne.