Zmiany kadrowe
Kinga Gruszecka dołączyła do zespołu CGI Polska
Ekspertka polskiego sektora kosmicznego będzie odpowiadać za koordynację projektów dotyczących tej branży, prowadzonych przez polski oddział CGI. Kanadyjskiej spółka specjalizuje się bowiem w rozwiązaniach IT nie tylko w takich sektorach jak bankowy, komunikacyjny, ubezpieczeniowy, energetyczny, produkcyjny, ale także kosmiczny.
Kinga Gruszecka od września br. tworzy w CGI Polska dział zajmujący się projektami w sektorze kosmicznym. Prezeska Stowarzyszenia Polskich Profesjonalistów Sektora Kosmicznego, rozwijała swoją karierę zawodową m.in. w Polskiej Agencji Kosmicznej, Hewlett Packard Enterprise czy w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego (LiderShe), gdzie również prowadziła wykłady na studiach podyplomowych „Przedsiębiorczość w sektorze kosmicznym”. Uczestniczka wielu międzynarodowych kursów i stypendiów, m.in. na Uniwersytecie Harvarda, klubów Rotary i Departamentu Stanu w USA.
“Kosmos jest bliżej nas niż myślimy. Projekty i rozwiązania z nim związane mają szansę podnieść jakość życia wielu ludzi i na wielu różnych poziomach. Podczas mojej drogi zawodowej – już od blisko dekady związanej z sektorem kosmicznym – miałam przyjemność realizować wiele ambitnych projektów. To fascynujące i niekończące się wyzwanie. Cieszę się, że teraz wspólnie z profesjonalistami CGI z Polski i całego świata będę mogła realizować kolejne nieszablonowe i cenne projekty” – skomentowała Kinga Gruszecka.
“Jako CGI posiadamy szerokie kompetencje w sektorze kosmicznym. Estoński zespół blisko współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną, mamy własne narzędzia do analityki zdjęć z kosmosu. Na arenie międzynarodowej blisko współpracujemy z liderami rozwiązań. Tworząc sektor kosmiczny, chcemy zaproponować nasze doświadczenie polskim firmom i organizacjom. Nasza filozofia globalnej lokalności będzie największym atutem, jeśli porównamy CGI do innych firm działających w tym sektorze. Zarówno lokalnych, jak i globalnych” – dodał Krzysztof Ulicki, Head of Commercial Sector w CGI.