Dziś firma ma już 10 biur na świecie i zatrudnia ponad 250 osób. Poza Polską znajdują się one także w Niemczech, Czechach, na Słowacji i Węgrzech, w Finlandii, Rumunii, Australii, a od roku 2023 w Szwajcarii i SriLance. Biuro w Colombo obsługuje także rynki w Pakistanie i Bangladeszu.
InfoConsulting jednak nie zwalnia. Jak mówi Mirosław Kamiński, prezes zarządu InfoConsulting, w planach jest otwarcie – w 2024 lub 2025 roku – biur w Stanach Zjednoczonych, Chinach i Malezji.
„Wejście na rynek chiński to efekt projektów realizowanych przez nas dla jednego z międzynarodowych klientów z sektora automotive. Obecnie realizujemy wdrożenia systemów IFS w fabrykach tej firmy w Europie. Ale na początku 2025 roku mamy rozpocząć je w Chinach” – komentuje Grzegorz Musiał, wiceprezes InfoConsulting.
Klienci InfoConsulting znajdują się obecnie w ok. 35 krajach. Największy, ubiegłoroczny kontakt dotyczył zaś firmy farmaceutycznej w Bangladeszu. Łącznie w Azji InfoConsulting ma już ponad 60 klientów.
Największy udział w sprzedaży ma jednak wciąż Polska, choć generuje już mniej niż 50% przychodów Grupy. Na drugie miejsce wysunęła się Australia, a za nią są Czechy. InfoConsulting specjalizuje się obsłudze klientów m.in. z sektorów produkcyjnego, konstrukcyjnego i utilities.
InfoConsulting był jedynym, polskim partnerem z własnym stoiskiem na tegorocznej konferencji IFS Unleashed w Orlando. Choć do Orlando przyjechali też reprezentanci firmy defend.IT.
InfoConsulting w 2023 roku zdobyła nagrodę IFS Channel Partner Of The Year za największą sprzedaż licencji oprogramowania tej firmy na świecie.
„Moim marzeniem zawsze było to, aby InfoConsulting stał się jedną z wiodących na świecie firm konsultingowych, łączącą wiedzę ekspercką i technologię. Naszym motto jest najlepsi eksperci w najlepszej technologii” – powiedział Mirosław Kamiński. „Ale ekspansja międzynarodowa to także nasz sposób na dywersyfikację działalności” – dodaje.