Zmiany kadrowe

Bartosz Brosowski został dyrektorem ds. zarządzania informatyką w Grupie Lotos

Zastąpił on na tym stanowisku Sławomira Michalskiego, który pełnił tę funkcję przez ostatnie 1,5 roku po odejściu Tadeusza Rogaczewskiego.

Bartosz Brosowski został dyrektorem ds. zarządzania informatyką w Grupie Lotos

Bartosz Brosowski karierę zawodową rozpoczynał w koncernie General Electricw 1999 roku w obszarze finansów. Następnie zajmował się doradztwem i konsultingiem strategicznym. Jest twórcą strategii wdrożenia i rozwoju metodologii Lean Six Sigma i Project Management w wielu firmach różnych branż i sektorów. Od 2013 roku – jako CEO – współtworzył i rozwijał firmę makeitright zajmującą się automatyzacją procesów biznesowych w oparciu o platformę HP.

W 2014 roku rozpoczął współpracę z Grupą Lotos, początkowo jako dyrektor techniczny w Lotos Petrobaltic, następnie jako prezes spółki celowej B8 prowadząc strategiczny projekt – z budżetem na poziomie ponad 800 mln zł – mający na celu zagospodarowanie odkrytych na Bałtyku złóż ropy naftowej. W 2017 roku – jako dyrektor Programu Poprawy Efektywności – odpowiedzialny był za kompleksowy program zarządzania kosztami Grupy Kapitałowej Lotos. Uruchomił wówczas kompleksowy system monitoringu kosztów i zorganizował proces uruchamiania i zarządzania portfelem projektów efektywnościowych w ramach Grupy Kapitałowej Lotos.

Przechodząc wszystkie szczeble edukacji w zakresie programu optymalizacji biznesu Six Sigma i Lean Management, po realizacji strategicznych projektów i wdrożeń całych programów, w roku 2004 uzyskał certyfikat Master Black Belta. Dzięki szkoleniom zagranicznym i wiedzy praktycznej, osiągnął międzynarodowe certyfikaty managera i lidera zmian Lean Six Sigma, Project Management i Work-Out. Jako Project Leader prowadził strategiczne projekty w Polsce i Europie,zdobywając nagrody za wdrożenia projektów i całych metodologii w obszarze optymalizacji i automatyzacji procesów. Implementował całościowe programy Project Management Office, współodpowiedzialny za fuzję dwóch dużych banków w obszarze operacji.

Przeczytaj również
Agnieszka Olenderek członkiem zarządu odpowiedzialnym za obszar finansów, zakupów oraz IT w Volkswagen Poznań

Silnie współpracuje z branżą IT w zakresie zarządzania i optymalizacji procesów. Regularnie wspiera PMI Poland Chapter jako wykładowca. Prelegent wielu konferencji seminariów.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *