MENU

CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

14 marca 2014Rynek

Targi CeBIT to, jak co roku, okazja do przyjrzenia się nowościom w zakresie funkcjonalności oraz interfejsu wiodących systemów biznesowych. Na stoisku firmy Microsoft znalazło się miejsce dla rozwiązań linii Dynamics. Eksperci firmy Microsoft prezentowali m.in. możliwości nowego interfejsu systemów linii Dynamics NAV oraz AX.  Podczas targów rozwiązania uzupełniające wobec systemów rodziny Microsoft Dynamics prezentowało także szerokie grono partnerów koncernu. Na targach CeBIT nie zabrakło też prezentacji możliwości oferowanego przez Microsoft oprogramowania klasy CRM.

IMG_20140311_100145

Kilka hal dalej swoje rozwiązania prezentowała – działająca także na polskim rynku – niemiecka firma proAlpha.

IMG_20140310_092310

Za pośrednictwem swojej niemieckiej spółki własne rozwiązania prezentował też Comarch:

IMG_20140310_092403

Swoją ofertę – m.in. w zakresie wdrożeń rozwiązań firmy Salesforce, a także oprogramowania Microsoft Dynamics CRM i Oracle CRM prezentowali też przedstawiciele firmy Outbox.

Źródło: Outbox

Źródło: Outbox

Warto wspomnieć, że podczas tegorocznych targów CeBIT firma Outbox oficjalnie zaprezentowała dwa autorskie rozwiązania – CPQ oraz Guided Selling. Przedstawiciele warszawskiej spółki demonstrowali także własne usługi z zakresu Quality Assurance oraz usługi związane z zarządzaniem społecznościowymi kanałami kontaktu z klientami oraz analizą social mediów.

Źródło: Outbox

Źródło: Outbox

W jednej z hal spotkaliśmy też maskotki firmy Salesforce:

IMG_20140310_091735

 

 

The following two tabs change content below.
Piotr Waszczuk

Piotr Waszczuk

Zastępca redaktora naczelnego ITwiz. O rynku nowych technologii pisze od 12 lat. Autor publikacji, wywiadów, artykułów oraz opracowań dotyczących trendów i wydarzeń rynku IT, a także systemów wspierających biznes oraz nowych technologii. Redaktor prowadzący Raporty ITwiz poświęcone technologii in-memory oraz rozwiązaniom cloud computing. Autor licznych relacji z konferencji branżowych, publikacji analitycznych, materiałów typu case study i tłumaczeń.

Podobne tematy:

One Response to CeBIT 2014: ERP i CRM w centrum uwagi

  1. Rafał napisał(a):

    CRM i Cloud w centrum uwagi, a z Polskich CRMów online widziałem tylko Firmao.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »