Rynek

FancyFon z nową nazwą i strategią

Polski producent rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa oraz zarządzania urządzeniami mobilnymi i sieciowymi przeprowadził rebranding. Jednym z celów zmiany identyfikacji firmy działającej dotąd pod marką Fancyfon jest wzmocnienie wizerunku na potrzeby realizacji planów związanych z działalnością międzynarodową. Równolegle przeprowadzono zmiany na poziomie oferty produktów marki Famoc.

FancyFon z nową nazwą i strategią

Po 13 latach działalności pod dotychczasową marką, firma Fancyfon zmieniła nazwę na Famoc. Rejestracja nowej nazwy nastąpiła w pierwszych dniach września 2019 roku. Zdaniem przedstawicieli firmy rebranding ma na celu m.in. podkreślenie koncentracji firmy na rozwoju produktów oferowanych dotąd właśnie pod marką Famoc.

Wraz ze zmianą identyfikacji nastąpiły także zmiany w ofercie firmy. Po zmianach na linię rozwiązań marki Famoc składają się trzy produkty: FAMOC manage (wcześniej znany jako Famoc MDM), FAMOC defend (przeznaczony m.in. dla klientów z sektora rządowego) i FAMOC lock (skierowany do branży telekomunikacyjnej). “Jest to zmiana, którą planowaliśmy od dłuższego czasu. Nazwa FancyFon powstała trzynaście lat temu. Wtedy działalność firmy nie była tak mocno skierowana w stronę security” – mówi Bartosz Leoszewski, dyrektor generalny firmy Famoc. “W ostatnich latach bezpieczeństwo stało się naszą wartością nadrzędną i w tę stronę chcemy rozwijać nasz produkt. Dlatego zmiana nazwy i wizerunku marki okazała się być konieczna. Wraz ze zmianą nazwy oraz nowym brandingiem firma Famoc zmieniła również wygląd i nazewnictwo produktów z rodziny FAMOC” – dodaje Bartosz Leoszewski.

Rebranding wpisuje się w strategiczne plany rozwoju działalności. Zakładają one m.in. zwiększenie obecności marki na rynkach zagranicznych. “Zależy nam na tym, aby przygotować markę na łatwiejszą ekspansję geograficznej. Obecnie prowadzimy m.in. wdrożenia Kazachstanie i RPA, a także – rozmowy z potencjalnymi partnerami w Japonii. Zmiana marki z pewnością pomoże nam też w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach, na których mamy już silną pozycję. Mam tu na myśli Hiszpanię, Łotwę, Węgry, Portugalię, Niemcy i oczywiście Polskę” – mówi Paulina Kotowska, Marketing Manager w firmie Famoc. Według niej, firma Famoc na przestrzeni lat pozyskała bardzo szerokie grono partnerów technologicznych. Należą do niego m.in. koncerny: Apple, Google, CISCO, Econocom, Lenovo, LG, Microsoft, Motorola, Nokia, Samsung czy Zebra. Co ważne, rozwiązania Famoc mają być nadal rozwijane ze szczególnym naciskiem na funkcje związane z zapewnieniem bezpieczeństwa urządzeń mobilnych i sieciowych.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *