Biznes
II Forum Liderów Cyfrowego Biznesu już 19-20 listopada 2015 r.
O wyzwaniach cyfryzacji oraz o praktykach zakończonych sukcesem rozmawiać będą liderzy cyfrowgo binzesu: prezesi największych polskich firm, naukowcy, szefowie działów IT i wszyscy Ci, którzy z „cyfryzacją chcą być za pan brat“. II Forum Cyforwego Biznesu odbędzie się w Warszawie w dniach 19-20 listopada. Organizatorami spotkania są CTPartners oraz Google. W trakcie Forum zostaną przyznane nagrody Liderom Cyfrowego Biznesu. Zgłoszenia przyjmowane do 23 października.
„Niespotykany do tej pory i ciągle rosnący zasięg cyfryzacji to wyzwanie dla niemal wszystkich przedsiębiorstw i instutucji, to nowe szanse, ale i nowe zagrożenia, z którymi zmierzyć muszą się wszyscy – choć nie Wszyscy mają tego świadomość. Nasze Forum jest platformą wymiany doświadczeń i okazją do dyskusji o biznesie w coraz szybciej zmieniającym się otoczeniu. Pierwszego dnia uczestnicy będą mieli możliwość wzięcia udziału w dyskusjach i prezentacjach z przedstawicielami firm, które oparły swój sukces rynkowy o rozwiązania cyfrowe. Drugi dzień to również dyskusje, ale przede wszystkim warsztaty, dzięki którym można pogłębić wiedzę o najistotniejszych apektach cyfryzacji przedsiębiorstw” – mówi Andrzej Tarasiewicz, prezes CTPartners.
Wytwarzane dzisiaj produkty są coraz bardziej inteligentne i zintegrowane z procesami obsługi posprzedażowej. Narzuca to jednak coraz większy udział oprogramowania w kosztach produkcji, związane z nim wyzwania dla projektowania, oraz konieczność wprowadzenia związanych z tym procesów i kompetencji. Ponadto organizacje, które dobrze wykorzystują potencjał cyfryzacji procesów i usług, stają się bardziej efektywne i elastyczne, dzięki czemu łatwiej im reagować na okazje i zagrożenia.
Należy jednak pamiętać o tym, że tak intensywna cyfryzacja niesie za sobą nowe, dotychczas nieznane w takiej skali ryzyka: cyberzagrożenia, dług technologiczny i problemy operacyjne wynikające z niskiej jakości oprogramowania. Wymagają również zmian w organizacjach, które nie dotyczą tylko zmian strukturalnych, ale są głównie związane z miękkimi obszarami zarządzania i szczególnie mocno dotykają obszaru tzw. kultury organizacyjnej. Dużo większego znaczenia nabierają takie elementy jak elastyczność, zwinność i możliwość szybkiej ale ewolucyjnej zmiany.
Możliwości rozwoju, jakie niesie cyfryzacja są nieograniczone. Nowe, cyfrowe kanały sprzedaży i marketingu radykalnie zwiększają możliwości wpływania na decyzje zakupowe klientów. Pomimo niewątpliwych korzyści, takie rozwiązanie wymagają mistrzowskiego dobrania metod i form kontaktu z klientem, tak aby formułować właściwe propozycje we właściwym czasie.
Forum Liderów Cyfrowego Biznesu ma być unikalną platfomą debaty o szansach i zagrożeniach, jakie niesie era cyfryzacji. Ludzie biznesu i praktycy rozmawiają o praktycznych rozwiązaniach, które umożliwiły sukces lub ustrzegły ich przed porażką. Magazyn ITwiz został jego patronem medialnym.
Nad poziomem merytorycznym czuwa Rada Programowa II Forum Liderów Cyfrowego Biznesu w składzie: prof. Piotr Płoszajski (Kierownik Katedry Teorii Zarządzania Politechniki Warszawskiej), Magdalena Dziewguć (Head Google for Work CEE), Bartosz Górczyński (Managing Director Cionet Poland),Wojciech Czajkowski (Dyrektor Zarządzający PAYU/NASPERS), Piotr Czarnecki (Prezes Zarządu Raiffaeiden Polbank), Rafał Fedorowicz (Regional VP T-Mobile), Rafał Grodzicki (Wiceprezes Zarządu PZU), Bogumił Kamiński (prof SGH/Partner Infovide-Matrix,) Jarosław Mastalerz (Wiceprezes Zarządu MBank), Piotr Muszyński (Wiceprezes Zarządu Orange), Łukasz Siebielak (Członek Zarządu DHL Parcel), Borys Stokalski (Prezes Zarządu Infovide-Matrix), Dariusz Stolarczyk (Wiceprezs Zarządu Ruch), Jan Stryczyński (VP Global Deliver Center Lionbridge), Feliks Szyszkowiak (Członek Zarządu Banku Zachodniego WBK), Andrzej Tarasiewicz (Prezes Zarządu CT Partners).
Więcej na stronie II Forum Liderów Cyfrowego Biznesu.