Informacje prasoweRynek

PGNiG podpisało z Infovide-Matrix kontrakt na wsparcie CC&B 

Jest to kolejny projekt z obszaru CC&B dedykowany przedsiębiorstwom energetycznym, gazowym, ciepłowniczym  i wodociągowym, realizowany przez Infovide-Matrix już w ramach Grupy Asseco. Umowa dotyczy świadczenia usług trzeciej linii wsparcia oraz wsparcia technicznego dla posiadanych przez PGNiG licencji Oracle w ramach systemu Oracle Customer Care and Billing oraz Oracle Business Intelligence Enterprise Edition.

5.09.14_kopalnia_1366_ogie_pgnig_kp

Celem projektów jest wsparcie IT dla rozwiązań wykorzystywanych w PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. oraz w jednostce zajmującej się dystrybucją energii w Polskiej Spółce Gazownictwa sp. z o.o. „Jako Grupa Kapitałowa Asseco dysponujemy obecnie ponad 750 ekspertami doświadczonymi w projektowaniu, wdrażaniu, rozwoju i utrzymaniu systemów klasy BSS (Business Support Systems – Systemy Rozliczeń i Wsparcia Klientów). Obsługują one już dzisiaj  około 35 mln kont personalnych typu gaz, prąd, telefon, internet, , ciepło, wodociągi w Polsce. Nasz główny cel to pełne zrealizowanie zawartych ustaleń wynikających z umowy, w określonym harmonogramie, zgodnie z oczekiwaniami użytkowników końcowych” – mówi Paweł Piwowar, prezes zarządu Infovide-Matrix SA.

System Oracle Utilities Customer Care and Billing w PGNiG wspiera procesy obsługi klienta związane z jego ewidencjonowaniem, zarządzaniem infrastrukturą pomiarową, po jego kompleksowe rozliczenie. Ze względu na duże wolumeny przetwarzanych danych zapewnienie wsparcia utrzymania systemu na najwyższym poziomie ma krytyczne znaczenie dla zapewnienia ciągłości biznesowej PGNiG oraz dla zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów PGNiG.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *