Zmiany kadrowe

Jeremy Lopez, menedżer z USA, dołącza do krakowskiego Codewise

Lopez_Jeremy_Codewise

Codewise to firma tworząca narzędzia stosowane w marketingu internetowym, przede wszystkim mechanizmy służące do generowania ruchu, śledzenia i analityki. Z kolei Jeremiah Lopez ma za sobą 10 lat doświadczenia w sprzedaży i marketingu, nabytego podczas pracy w trzech start-upach działających na międzynarodowych rynkach. Ostatnią dekadę spędził rozwijając takie firmy technologiczne, firm jak Elephant Traffic czy ZeroTurnaround. Odpowiadał za projektowanie oraz realizację strategii marketingowej tych przedsiębiorstw a także uczestniczył w rozwoju i tworzeniu nowych narzędzi z obszaru analityki internetowej.

Zatrudnienie Amerykanina jest konsekwencją rozwoju krakowskiego startupu i ma związek z szeroko zakrojonymi planami firmy w obszarze rekrutacji. Codewise zajmujący się tworzeniem narzędzi z obszaru marketingu afiliacyjnego posiada klientów i użytkowników z ponad 105 krajów na całym świecie. W ciągu 4 lat od powstania, liczba pracowników krakowskiego startupu zwiększyła się ponad 10-krotnie, do 40 osób, a do końca 2014 firma planuje zatrudnienie kolejnych 20 osób.

Decyzja o zatrudnieniu Jeremiego to istotny krok w przyszłość naszej firmy. Wnosi on, bowiem cały zasób cennych doświadczeń, z których może skorzystać szybko rozrastające się przedsiębiorstwo. Co więcej, jest świadomy problemów związanych z tym rozwojem i doskonale wie jak sobie z nimi poradzić. W ZeroTurnaround był częścią zespołu, który doprowadził do rozbudowy początkowo małego start-upu do rangi globalnego gracza, z trzema biurami na całym świecie” – komentuje mówi Robert Gryn, CEO i współwłaściciel CodeWise.

Dwa sztandarowe produkty Codewise to sieć reklamowa ZeroPark oraz narzędzie Voluum, które pozwala śledzić kampanie afiliacyjne prowadzone w Internecie.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *