Zmiany kadrowe

Mateusz Osiecki nowym Country Managerem PrestaShop na Polskę

Misją menedżera będzie rozszerzenie działalności PrestaShop na lokalnym rynku, zgodnie z wizją przedsiębiorstwa, aby stać się wiodącą platformą e-commerce dla rozwoju biznesu na całym świecie – poinformowali przedstawiciele platformy.

Mateusz Osiecki nowym Country Managerem PrestaShop na Polskę

Mateusz Osiecki to ekspert w zakresie budowania strategicznych partnerstw w branży technologicznej, zarządzania sprzedażą i rozwoju biznesu międzynarodowego. Jest absolwentem Royal Holloway i King’s College. Przez ostatnie sześć lat zdobywał doświadczenie w budowaniu strategii ekspansji międzynarodowej i rozwoju biznesu Profitroom (dostawca SaaS dla sektora hotelarskiego w CEE) oraz agencji marketingu online należących do portfolio Bauer Media Group.

“Bardzo się cieszę z dołączenia do PrestaShop jako Country Manager. Już teraz mamy wiodącą pozycję w Polsce pod względem liczby sklepów korzystających z naszej platformy. Otwarty charakter oprogramowania sprawia, że korzystamy z wkładu tysięcy członków społeczności. Dzięki temu rozwiązanie staje się coraz bardziej przyjazne dla właścicieli sklepów, niezależnie od wielkości ich biznesu. Doświadczenie PrestaShop w tworzeniu dodatków służących skalowaniu biznesu, sprawia że mamy doskonałe narzędzie, by nadal być liderem w Polsce. Dodatkowo, wierzę, że połączenie sił z MBE Worldwide umocni naszą pozycję na rynku e-commerce” – skomentował Mateusz Osiecki.

Przypomnijmy, że PrestaShop jest obecnie częścią MBE Worldwide S.p.A. – włoskiej globalnej platformy handlowej liczącej obecnie ponad 2800 lokalizacji w 53 krajach i obsługującej 1 mln klientów biznesowych. Wspólna baza obu firm obejmuje ponad 600 000 klientów w Europie (przede wszystkim we Włoszech, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Wielka Brytanii i Polsce) oraz ponad milion na całym świecie.

Przeczytaj również
Jeff Bezos rezygnuje ze stanowiska dyrektora generalnego Amazona

“Udział PrestaShop w polskim rynku e-commerce systematycznie wzrasta od 2019 roku. Jest to obecnie nasz czwarty rynek pod względem liczby sklepów. Wartość rynku e-commerce B2C w Polsce wyniosła w 2020 roku prawie 22 miliardy euro. Pandemia COVID-19 bardzo pobudziła branżę (11 800 sklepów otwartych w 2020 roku). Obecnie, według Europe Ecommerce Report 2021, aż 72% polskich konsumentów kupuje przez Internet” – podsumowuje Luca Mastroianni, VP International w firmie PrestaShop.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.