Zmiany kadrowe

Mirosław Forystek został Vice President of Global Customer Operations Technology and Robotic Automation w Groupon

Mirosław Forystek dołącza do Groupon Global Customers Operations, aby kierować i rozwijać procesy automatyzacji i inteligentne rozwiązania systemowe. Od 2012 roku pełnił funkcję dyrektora nadzorującego obszar IT w ING Banku Śląskim.

Mirosław Forystek został Vice President of Global Customer Operations Technology and Robotic Automation w Groupon

Groupon ogłosił powołanie Mirosława Forystka na stanowisko Vice President of Global Customer Operations Technology and Robotic Automation. To międzynarodowy zespół inżynierów, koncentrujących się na automatyzacji procesów sprzedaży i obsługi klienta. Obejmuje to przesyłanie danych w czasie rzeczywistym przy użyciu interfejsów API, a także tworzenie responsywnych stron internetowych, analitykę danych oraz zaawansowane testy A/B. Łącznie w zespole, którym kieruje Mirosław Forystek pracuje ok. 30 osób z Polski, Indii i Stanów Zjednoczonych. W Polsce jest to 10 osób w katowickim biurze Groupon Shared Services.

Cieszę się, mogąc powitać Mirosława Forystka w Groupon. Część operacyjna naszego biznesu dynamicznie się rozwija, koncentrując się na dostarczaniu klientom i partnerom najlepszych usług w swojej klasie. Doświadczenie Mirosława doskonale wzmacnia zespół Groupon w zakresie technologii, robotyki i inteligentnych systemów, będących kluczowymi w zapewnieniu doświadczenia zakupowego, skoncentrowanego na łatwości obsługi i dostarczaniu dodatkowej wartości” – powiedziała Anita Samojednik, SVP, Global Operations w Groupon.

Mirosław Forystek jest specjalistą IT z ponad 20-letnim doświadczeniem na różnych stanowiskach. Od 2012 roku pełnił funkcję dyrektora nadzorującego obszar IT w ING Banku Śląskim. Jest absolwentem Cybernetyki Ekonomicznej i Informatyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach.

„Mocno wierzę we wszystkie zalety automatyzacji procesów i robotyki oraz możliwość wykorzystania ich w centrach usług wspólnych. Wzmocnienie satysfakcji klienta, zwiększona produktywność i dokładność, uproszona komunikacja i interfejs użytkownika czy szybkie przetwarzanie i skalowalnie modelu biznesowego to tylko niektóre z nich. Katowicki zespół inżynierów będzie dążył do doskonalenia procesów Groupon Shared Services, co pozwoli wszystkim pracownikom skupić się na bardziej złożonych działaniach. Groupon to dynamiczne środowisko, w którym pracujemy nad szeregiem najnowocześniejszych technologii na skalę globalną” – mówi Mirosław Forsytek.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *