Branża ITRynek

Oracle uruchomił kolejny program premiowy dla klientów korzystających z usług Oracle Cloud Infrastructure

Program Oracle Support Rewards ma stanowić zachętę oraz wsparcie dla klientów realizujących projekty związane z migracją do chmury obliczeniowej Oracle. Pozwala bowiem m.in. ograniczyć koszty asysty technicznej w ramach licencji na technologie Oracle instalowane lokalnie, a w niektórych przypadkach wyeliminować je całkowicie.

Oracle uruchomił kolejny program premiowy dla klientów korzystających z usług Oracle Cloud Infrastructure

Zgodnie z oficjalnymi informacjami klienci Oracle, którzy składają nowe zobowiązania do zakupu usług Oracle Cloud Infrastructure (OCI) mogą otrzymać premie pozwalające na zmniejszenie lub wyeliminowanie opłaty za asystę techniczną. Wedle zapowiedzi wszyscy klienci objęci taką asystą otrzymają co najmniej 25% premii za jednego dolara wydanego na punkty kredytowe Oracle Cloud Infrastructure. W przypadku organizacji, które zdecydowały się na zakup nieograniczonych licencji ULA (Unlimited License Agreement) stawka premiowa wynosi zaś 33% za każdego dolara wydanego na usługi chmurowe Oracle. „OCI to najszybciej rozwijający się dział produktowy w Oracle – jest tak dlatego, że zbudowaliśmy unikalną platformę infrastruktury chmurowej drugiej generacji, zdolną do obsługi najbardziej wymagających obciążeń o znaczeniu newralgicznym, która działa szybciej, bardziej niezawodnie i bezpieczniej niż systemy instalowane lokalnie. Chcemy umożliwić większej liczbie klientów korzystanie Oracle Cloud Infrastructure 2. generacji. Oracle Support Rewards daje im łatwy sposób na zmniejszenie wydatków na asystę techniczną w zakresie oprogramowania i jednocześnie zwiększenie szybkości wdrażania chmury” — podkreśla Larry Ellison, prezes rady nadzorczej i dyrektor ds. technologii Oracle.

Przedstawiciele Oracle zapewniają, że w przypadku wykorzystania usług Oracle Cloud Infrastructure o odpowiednio dużej skali możliwe będzie obniżenie kosztów asysty technicznej do zera. I tak, dysponująca umową typu ULA organizacja, która w ramach posiadanych licencji na oprogramowanie Oracle ponosi koszty asysty technicznej rzędu 0,5 mln USD rocznie może zredukować tą kwotę do zera, jeśli zdecyduje się na przeniesienie do platformy chmurowej Oracle obciążeń korzystających z usług, których koszty sięgną 1,5 mld USD. Tym samym program Oracle Support Rewards ma pozwalać na podniesienie opłacalności inwestycji w usługi Oracle Cloud Infrastructure i umożliwić realizację projektów cyfrowej transformacji biznesu mimo ograniczeń budżetowych. Nowy program premiowy uzupełnia możliwości dostępnych wcześniej programów Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud oraz niedawno udostępnionego Oracle Cloud Lift.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *