W najnowszym rankingu Publisher Trust Index (PTI) – stworzonym przez platformę Pixalate – polska aplikacja do planowania zakupów wyprzedziła m.in. Spotify, który z kolei znalazł się na szczycie zestawienia produktów w App Store. W kategorii Connected TV pierwsze miejsce przyznano aplikacji Hulu.
Ranking ocenia jakość aplikacji, które obsługują reklamę zautomatyzowaną. W zestawieniu brane są pod uwagę wskaźniki zapewniające przejrzystość ekosystemu reklamy programatycznej, w tym m.in.
- popularność aplikacji (zasięg i dostępność zasobów reklamowych),
- nieprawidłowy ruch (IVT) będący wynikiem m.in. przypadkowych kliknięć czy generowanych przez boty,
- ocenę bezpieczeństwa marki,
- widoczności aplikacji.
“Bardzo cieszy nas to wyróżnienie, bo wkładamy wiele sił, aby tworzyć aplikację na najwyższym poziomie, która z jednej strony odpowiada na potrzeby naszych użytkowników, a z drugiej czyni nas wiarygodnym partnerem reklamowym. Jesteśmy dumni, że naszym klientom możemy gwarantować nie tylko szeroki zasięg, ale też najwyższy poziom bezpieczeństwa” – skomentował Kamil Janiszewski, Chief Revenue Officer & Co-founder w Listonicu.
Pełny ranking Publisher Trust Index tutaj.