Zaprezentowane dziś urządzenie współpracuje z wideobarami Rally Bar lub Rally Bar Mini i w inteligentny sposób potrafi uchwycić każdą perspektywę uczestników spotkania oraz umożliwić obserwację rozmowy nawet w trakcie poruszania się przez nich po sali konferencyjnej – zapewniają przedstawiciele Logitech.
Logitech Sight to najnowsze urządzenie z serii innowacji mających na celu wyrównanie szans wszystkich pracowników, niezależnie od tego, czy decydują się na pracę w biurze, domu, czy gdziekolwiek indziej. Na tym polega projekt Logitech “Nowa Logika Pracy”, czyli tworzenia rozwiązań technologicznych dla wszystkich ludzi wykonujących swoje obowiązki w dowolnych przestrzeniach i miejscach, podkreślają przedstawiciele producenta.
Zasilana sztuczną inteligencją kamera Logitech Sight zapewnia dodatkową perspektywę do spotkań ze stroną zdalną. Rozszerza obraz, umożliwiając nową perspektywę kamery, a także dostarcza szersze spektrum dźwięku, informują specjaliści Logitech. Jednocześnie stanowi ona uzupełnienie dla Rally Bar lub Rally Bar Mini zamontowanych z przodu sali. Dzięki dwóm kamerom 4K i siedmiu mikrofonom, Sight rejestruje rozmowy i komunikaty niewerbalne w sposób naturalny.
Niedługo po wprowadzeniu na rynek – Logitech Sight będzie dostępna w połowie 2023 roku – za pomocą technologii RightSight urządzenie umożliwi korzystanie z funkcji Smart Switching. To właśnie za jej pośrednictwem sztuczna inteligencja wybiera najlepszy widok z kamery na blacie lub z tej w przedniej części pomieszczenia. Następnie intuicyjnie przełącza się między widokami z kamery w interakcjach z osobami, co pozwala śledzić rozmowy w sposób naturalny – tłumaczą przedstawiciele Logitech.
Sight jest oczywiście kompatybilna z wiodącymi platformami wideokonferencyjnymi, jak Teams, Zoom czy Meet. Jak zapewniają przedstawiciele producenta, urządzenie jest łatwe w instalacji dzięki dołączonym uchwytom i zintegrowanemu zarządzaniu kablami, a zarządzanie nim upraszcza Logitech Sync – bezpłatne oprogramowanie, umożliwiające monitorowanie, aktualizowanie i rozwiązywanie problemów z poziomu interfejsu opartego na chmurze.