Zmiany kadrowe

OVHcloud ma nowego szefa sprzedaży na region Europy Wschodniej

Z początkiem listopada br. Grzegorz Soczewka objął stanowisko szefa sprzedaży odpowiedzialnego za działania handlowe w regionie Europy Wschodniej w OVHcloud. Jako VP Sales, będzie odpowiadał za wdrożenie strategii „Go-To-Market, Be Ahead”, której celem jest budowanie oferty europejskiego dostawcy chmury.

OVHcloud ma nowego szefa sprzedaży na region Europy Wschodniej

Zadania nowego szefa sprzedaży skupiają się na rozwoju programu partnerskiego, ekspansji w segmentach AI, fintech, administracji publicznej oraz Przemysłu 4.0, jak również wzmacnianiu oferty chmury. Grzegorz Soczewka będzie wspierać kanał sprzedaży oraz wzmacniać partnerskie relacje z klientami, pozycjonując OVHcloud jako europejskiego dostawcę chmury łączącego suwerenność danych z mocą AI.

„W moich działaniach skupię się na rozwijaniu ekosystemu łączącego klientów, partnerów i zespoły sprzedaży, w którym interakcje z OVHcloud przekładać się będą na wymierne rezultaty biznesowe. Wspólnie możemy tworzyć rozwiązania odpowiadające na strategiczne potrzeby organizacji i wspierać ich rozwój w długiej perspektywie” – skomentował Grzegorz Soczewka, VP Sales for Eastern Europe w OVHcloud.

Grzegorz Soczewka posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży, IT, usług chmurowych oraz rozwoju biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, ekspansji międzynarodowej oraz budowaniu trwałych relacji z klientami i partnerami strategicznymi. W minionych latach koncentrował się na praktycznym zastosowaniu sztucznej inteligencji w biznesie, zarówno w kontekście automatyzacji procesów, jak i tworzenia modeli sprzedażowych rozwiązań opartych na AI. Jego podejście łączy innowacje technologiczne z konkretnymi potrzebami organizacji, zapewniając wymierne efekty finansowe i przewagę konkurencyjną.

Przed dołączeniem do OVHcloud pełnił funkcje zarządcze m.in. w firmach Euvic Future Work, Konica Minolta BS, a także grupie INDATA. Współpracował również z globalnymi liderami, takimi jak Dell i IBM. Na przestrzeni lat zarządzał złożonymi zespołami, rozbudowywał portfele klientów i ściśle współpracował z partnerami strategicznymi, aby wspólnie tworzyć wartość i osiągać konkretne rezultaty biznesowe.

Grzegorz Soczewka ukończył studia z zakresu finansów i rachunkowości oraz zarządzania i marketingu. Wykształcenie uzupełnił studiami podyplomowymi MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, koncentrując się na zagadnieniach zarządzania strategicznego i rozwoju organizacji.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *