Zmiany kadrowe

Agnieszka Rynkowska członkiem zarządu T‑Mobile Polska ds. B2B

1 stycznia 2019 roku dołączy ona do zarządu T‑Mobile Polska jako Dyrektor Pionu B2B. Agnieszka Rynkowska zastąpi na tym stanowisku Piotra Markowskiego, który obejmie nowo utworzone stanowisko Transformation Officera, odpowiedzialnego za budowę doskonałości operacyjnej firmy oraz uproszczenie jej procesów.

Agnieszka Rynkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie. Przez ostatnie 5 lat związana była z Microsoft Sp. z o.o., gdzie pełniła funkcję Dyrektora Marketingu & Operacji i Członka Zarządu spółki, a wcześniej – Dyrektora ds. Strategii Biznesowej. Była również zatrudniona w Philips Lighting S.A. jako Dyrektor Marketingu w rejonie Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadała za działalność na 17 rynkach. Wcześniej pracowała na różnych stanowiskach kierowniczych w Microsoft Sp. z o.o., Orange / PTK Centertel Sp. z o.o. i Ericsson Sp. z o.o.

Jestem bardzo zadowolony, widząc, że dołącza do nas tak doświadczony lider. Wieloletnie doświadczenie Agnieszki Rynkowskiej w zakresie technologii i marketingu sprawia, że idealnie pasuje ona do naszego zespołu. Jestem pewien, że z Agnieszką na czele Pion B2B może wnieść się na jeszcze wyższy poziom” – powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T‑Mobile Polska.

Od 9 miesięcy działalnością segmentu biznesowego T‑Mobile kieruje Dyrektor Pionu B2B Piotr Markowski, który będzie pełnił tę rolę do 31 marca, jednocześnie wspierając Agnieszkę Rynkowską w ciągu pierwszych trzech miesięcy jej obecności w spółce. Po 1 kwietnia Piotr Markowski obejmie nowoutworzone stanowisko Transformation Officera, odpowiedzialnego za budowę doskonałości operacyjnej firmy oraz uproszczenie jej procesów, co w konsekwencji umożliwi stały wzrost satysfakcji klientów z usług i jakości obsługi. Transformation Officer będzie raportował bezpośrednio do Prezesa Zarządu T‑Mobile Polska.

Piotr Markowski to niezwykle utalentowany i kompetentny menadżer, potrafiący sprostać nawet najbardziej wymagającym projektom. Po osiągnięciu znakomitych wyników jako szef marketingu B2C, prawie rok temu podjął się zadania usprawnienia działalności naszego Pionu Biznesowego i także tam udało mu się osiągnąć sukces. Teraz chcemy powierzyć Piotrowi nowe strategiczne wyzwanie” – dodał Andreas Maierhofer.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *