BranżaRynek

Asseco nadal rozwijać będzie system Workflow w KRUS

Spółka Asseco Data Systems podpisała umowę z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego dotyczącą utrzymania i rozwój systemu Workflow, który stanowi centralny komponent Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) do obsługi najważniejszych procesów biznesowych KRUS. Projekt  realizowany będzie we współpracy z Asseco Cloud. Nowa umowa to kontynuacja wieloletniej współpracy Asseco z KRUS.

Asseco nadal rozwijać będzie system Workflow w KRUS

Jak informują przedstawiciele Asseco, rozwój systemu polegał będzie na wprowadzaniu modyfikacji wynikających ze zmian przepisów prawa oraz innych realizowanych przez KRUS przedsięwzięć informatycznych.

“Nowo podpisana umowa na rozwój systemu Workflow jest kontynuacją naszej dziesięcioletniej współpracy z KRUS. Przez ten czas dokonaliśmy integracji systemów KRUS tak, aby zapewnić optymalne wsparcie dla obsługi krytycznych procesów biznesowych klienta” – skomentował Michał Klejman, dyrektor Pionu Integracji Systemów Asseco Data Systems.

Workflow integruje usługi systemów dziedzinowych, takich jak Farmer i nSIU służących do obsługi ubezpieczeń oraz świadczeń rolników i członków ich rodzin. Poprzez jednolity interfejs użytkownika w postaci Portalu dla Pracowników KRUS, zapewnia również bezpieczną wymianę danych z instytucjami zewnętrznymi, takimi jak ZUS (np. w zakresie e-zwolnień lekarskich), NFZ, ARiMR, MRPiPS oraz Centrami Rehabilitacji Rolników, wskazują przedstawiciele Asseco. Natomiast centralny komponent Zarządzania Tożsamością dba o kontrolę i bezpieczeństwo dostępu do ZSI.

Jak już wspomniano, projekt realizowany będzie przez Asseco Data Systems we współpracy z Asseco Cloud. To spółka, która w Grupie Asseco zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem i obsługą rozwiązań chmurowych. “W projekcie realizowanym dla KRUS Asseco Cloud odpowiedzialna będzie przede wszystkim za zarządzanie i bezpieczeństwo infrastruktury teleinformatycznej” – powiedział Lech Szczuka, prezes zarządu Asseco Cloud.

Przeczytaj również
W Krakowie powstał dział wsparcia klientów Cisco ThousandEyes

System Worlflow funkcjonuje w KRUS od 2011 roku i miesięcznie obsługuje ponad 50 mln wywołań ze strony użytkowników. Dodajmy, że Asseco Data Systems oprócz utrzymania produkcyjnego systemu zapewnia również wsparcie techniczne oraz wsparcie użytkowników końcowych.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.