Rynek

Avaya rozszerza strategiczne partnerstwo z Microsoft udostępniając Avaya OneCloud na platformie Microsoft Azure

Dołączenie Avaya OneCloud do Microsoft Azure Marketplace ma umożliwić klientom elastyczne tworzenie środowisk komunikacji i współpracy w chmurze publicznej, prywatnej lub hybrydowej. Obie firmy będą mogły – dzięki niezawodności i skalowalności swoich rozwiązań – oferować organizacjom więcej opcji zwiększania wydajności pracy oraz zaangażowania klientów, poinformowali przedstawiciele Avaya. 

Avaya rozszerza strategiczne partnerstwo z Microsoft udostępniając Avaya OneCloud na platformie Microsoft AzureStrategiczne partnerstwo z Microsoftem jest ważnym etapem przechodzenia firmy Avaya na chmurowy model biznesowy. „Globalna skala działalności Microsoftu gwarantuje, że nasi wspólni klienci będą mogli szybko, elastycznie i ekonomicznie wdrażać rozwiązania Avaya OneCloud w dowolnym preferowanym środowisku chmurowym. Stanowi to ogromną szansę dla klientów na przyspieszenie podróży do chmury, a dla naszej firmy, na poszerzenie zasięgu rynkowego poprzez inicjatywy wspólnej sprzedaży, które zidentyfikowaliśmy wraz z naszym zaufanym partnerem” – skomentował David Austin, starszy wiceprezes ds. strategii i sojuszy w firmie Avaya.

Wielu największych klientów Microsoft stosuje rozwiązania komunikacyjne Avaya. Udostępnienie Avaya OneCloud na platformie Microsoft Azure ma im pozwolić czerpać dodatkowe korzyści z inwestycji, jednocześnie przyspieszając migrację do chmury, przekonują przedstawiciele Microsoft.

„Wspólnie pracujemy, aby pomóc klientom na całym świecie w przekształcaniu działalności, kontynuowaniu transformacji cyfrowej i szybszym wdrażaniu inicjatyw migracji oprogramowania. Jest to znacząca okazja, szczególnie dla klientów firmy Microsoft, którzy przenoszą coraz więcej aplikacji na platformę Azure” – powiedział Casey McGee, wiceprezes ds. sprzedaży rozwiązań partnerów ISV w firmie Microsoft.

Strategiczne partnerstwo obu firm ma ułatwić klientom czerpanie korzyści z inwestycji w technologie Microsoftu w celu szybszego przenoszenia aplikacji komunikacyjnych i rozwiązań contact center na platformę Azure.

Oprócz niezawodności i skalowalności Microsoft Azure, klienci Avaya CCaaS zyskują również dostęp do stworzonej przez Nuance technologii Contact Center AI zintegrowanej z OneCloud. „Połączone możliwości Microsoft i Nuance zapewniają klientom Avaya elastyczność w tworzeniu oraz dostarczaniu inteligentnych, spersonalizowanych i skutecznych interakcji z klientami z długoterminową ochroną inwestycji oraz kontrolą nad danymi” – dodał Tony Lorentzen, starszy wiceprezes ds. inteligentnych rozwiązań do zwiększania zaangażowania klientów w należącej do Microsoftu spółce Nuance.

Dodajmy, że ogłoszona umowa stanowi rozwinięcie wieloletnich relacji firm Avaya i Microsoft. Avaya, Microsoft
i Nuance wspólnie zapewniają bowiem integrację, obejmującą nie tylko samą aplikację contact center, ale także bazowe platformy komunikacyjne. Klienci Avaya OneCloud CCaaS zyskują lepszy wgląd w zachowania klientów dzięki danym CRM przechowywanym w Dynamics 365 i mogą korzystać z zaawansowanej sztucznej inteligencji Microsoftu za pośrednictwem Azure Cognitive Services, zapewniają specjaliści.

W tym roku Avaya ma jeszcze bardziej rozszerzyć możliwości OneCloud CCaaS dzięki integracji Microsoft Teams, co pozwoli klientom na szersze wykorzystanie doświadczenia i wiedzy całej organizacji do obsługi klientów za pośrednictwem contact center.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *