Zmiany kadrowe

Christian Putz został Country Managerem Vectra AI odpowiedzialnym za Austrię i Europę Wschodnią

Rolą menedżera ma być wspieranie ekspansji firmy we wspomnianym rejonie oraz rozwijanie jej rynkowej strategii, której Polska ma być ważnym elementem – podkreślają przedstawiciele Vectra AI, spółki zajmującej się wykrywaniem zagrożeń i reagowaniem na zaawansowane ataki w przedsiębiorstwach z infrastrukturą hybrydową i wielochmurową.

Christian Putz został Country Managerem Vectra AI odpowiedzialnym za Austrię i Europę Wschodnią

Christian Putz, od wielu lat pełni kluczowe funkcje wykonawcze w wiodących firmach z branży IT, odpowiadając za działy sprzedaży, rozwoju biznesu czy operacji biznesowych. Przed dołączeniem do Vectra AI David był dyrektorem ds. Sprzedaży na Rynkach Wschodzących w Infinidat, wcześniej także dyrektorem regionalnym w Pure Storage, gdzie był odpowiedzialny za Europę Wschodnią Rosję, Turcję, Bliski Wschód i Afrykę. Zajmował również stanowisko wiceprezesa EMEA Channel & EE/MEMA i Oracle w Violin Memory.

“W dzisiejszych, dość nieprzewidywalnych realiach biznesowych, solidne rozwiązania do wykrywania zagrożeń i reagowania na nie stanowią konieczność. Cały zespół Vectra AI skupiony jest na tworzeniu innowacji w obszarze zabezpieczeń. Jak dotąd owocowało to niezrównanymi rozwiązaniami w zakresie cyberbezpieczeństwa, powiadającymi na potrzeby przedsiębiorstw hybrydowych i wielochmurowych. Szczególnie w regionie EMEA potrzeba pełnego wglądu w aktywne zagrożenia i podejmowanie zautomatyzowanych działań naprawczych są ogromne. Dlatego właśnie w tym regionie będziemy chcieli zwiększyć nasz udział i nie mogę się doczekać wyzwań i możliwości z tym związanych” – skomentował Christian Putz.

Nowy Country Manager podkreślił również, iż szczególnie ważna z punktu rozwoju firmy jest Polska. “Nasza obecność w Polsce jest kluczowa z punktu widzenia działań na rzecz wzmocnienia cyberbezpieczeństwa. W najbliższym czasie z pewnością będziemy chcieli wzmocnić swoją obecność w tym regionie” – zaznaczył.

Przypomnijmy, że platforma Vectry wykorzystuje AI by analizować pakiety i logi w sieci, chmurze publicznej, SaaS oraz bada uwierzytelnianie i kontrolę dostępu. Vectra optymalizuje sztuczną inteligencję tak, by wykrywała również metody ataku – rozpoznawała TTP (Tactic, Technics and Procedures) leżące u podstaw wszystkich ataków – zamiast podstawowego alarmowania o “innych” zagrożeniach. Dzięki takiemu podejściu zespoły ds. bezpieczeństwa otrzymują bardzo precyzyjny sygnał o zagrożeniu i przejrzysty kontekst, co umożliwia im szybsze reagowanie na zagrożenia i zatrzymanie trwających ataków – podsumowują przedstawiciele spółki.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *