BranżaRynek

HP Amplify Elevate 2023 – czyli jak HP wspiera i edukuje partnerów

Podczas wydarzenia HP Amplify Elevate 2023: „Future Ready – Together we win”, które odbyło się 18 maja br. w Warszawie, omówiono w jaki sposób – w ramach globalnego programu partnerskiego HP Amplify – firma ta zapewnia partnerom większą elastyczność, możliwości rozwoju i przestrzeń do współpracy. Wspomniany program opiera się na trzech głównych filarach (Wyniki, Możliwości i Współpraca) ukierunkowanych na zwiększenie efektywności, wiedzy i rentowności resellerów, partnerów detalicznych oraz dystrybucyjnych.

HP Amplify Elevate 2023 – czyli jak HP wspiera i edukuje partnerów

Jak podczas spotkania z dziennikarzami zapewniali przedstawiciele koncernu, HP Amplify zaprojektowano z myślą o dostosowaniu się do ewoluujących potrzeb klientów oraz rynku. “Tym samym program pozwala zapewnić partnerom HP odpowiednie wsparcie na każdym etapie współpracy. Co więcej, jako pierwszy w branży, nagradza partnerów za efektywność, tworzone możliwości i wysoki poziom współpracy. To podstawa zaangażowania naszych partnerów” – powiedział Paweł Miszkiewicz, dyrektor Kanału Partnerskiego w HP Inc Polska. “Planujemy nadal udoskonalać ten program w zależności od rozwoju naszego portfolio, zmieniającej się dynamiki rynku i, co najważniejsze, opinii naszych partnerów” – dodał.

I tak, kluczowym celem wydarzenia Amplify Elevate 2023 jest edukacja partnerów firmy. Spotkania szkoleniowe wychodzą jednak poza obszar standardowej wiedzy merytorycznej na temat grup produktowych producenta. Program HP Amplify umożliwia bowiem uzyskanie przez partnerów dodatkowych korzyści, w tym m.in.: preferencyjnych warunków zakupowych, specjalnych ofert marketingowych, dostępu do dedykowanych zasobów i narzędzi biznesowych oraz danych opartych na wnioskach analitycznych, które pomogą przyspieszyć transformację cyfrową firm. Ponadto, jak podkreślają przedstawiciele koncernu, platforma HP Amplify Data Insights zapewnia partnerom natychmiastowy dostęp do bogatego zestawu danych i analiz, poruszających kwestię wpływu na proces zakupowy klienta. Oczywiście program ten oferuje także dostęp do szkoleń, dzięki którym partnerzy zyskują wiedzę i umiejętności potrzebne do efektywniejszej sprzedaży produktów, usług i rozwiązań oraz prowadzenia biznesu.

Przeczytaj również
Czy w Niemczech powstanie pionierskie wdrożenie infrastruktury 6G?

Istotna kwestia to zrównoważony rozwój

Warto również podkreślić, że program edukuje, mobilizuje oraz zachęca partnerów handlowych HP do tworzenia trwałych pozytywnych zmian i maksymalnego wykorzystania możliwości biznesowych w zakresie zrównoważonego rozwoju. A partnerzy, którzy przystępują do HP Amplify Impact, zyskują dostęp do rozbudowanego zaplecza inwestycji i inicjatyw firmy.

Obecnie HP Amplify Impact daje ponad 10 000 partnerów z 43 krajów możliwość wsparcia HP w zakresie działań na rzecz klimatu, praw człowieka i równości cyfrowej. HP postawiło sobie za cel objęcie programem Amplify Impact co najmniej 50% partnerów do 2025 roku. W Polsce do tej pory zarejestrowało się 72 partnerów. Spośród nich 57 partnerów ma już dostęp do szkoleń w zakresie prowadzenia biznesu z uwzględnieniem idei zrównoważonego rozwoju. Jednocześnie, w naszym kraju, zarejestrowano już 102 transakcje, w których w ofercie/zapytaniu/przetargu uwzględniono aspekt zrównoważonego rozwoju.

Rozwój programu partnerskiego

Przedstawiciele HP zapowiedzieli niedawno dwa nowe elementy programu HP Amplify – program korzyści
i rekompensat More for More oraz proces wspólnego generowania popytu Fast Lane. Celem tego pierwszego jest zwiększenie sprzedaży w całym portfolio HP oraz zapewnienie klientom bardziej satysfakcjonujących i kompleksowych doświadczeń, przy wykorzystaniu mnożnika stawek w celu zwiększenia wynagrodzenia dla kwalifikujących się partnerów. Fast Lane upraszcza z kolei zwrot środków na cele marketingowe poprzez zautomatyzowany proces składania wniosków i płatności, co znacznie przyśpiesza czas realizacji.

Zarówno elementy More for More, jak i Fast Lane zostaną wdrożone w programie partnerskim Amplify w nowym roku fiskalnym HP, który rozpoczyna się 1 listopada 2023 roku. Również wtedy do programu włączone zostaną wszystkie produkty, rozwiązania i procesy dystrybucyjne szerokiego portfolio HP. W ten sposób partnerzy otrzymają dostęp do jednej globalnej platformy, która będzie podstawą współpracy z firmą.

Przeczytaj również
Zależy nam, aby pomagać klientom stać się Inteligentnym Przedsiębiorstwem
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *