InfrastrukturaBranża ITRynek

Huawei MateBook dostępny już w Polsce

Polska premiera Huawei MateBook, została poprzedzona przeprowadzonymi przez SW Research badaniami na temat nowoczesnego biznesu Wzięło w nim udział 800 pracowników różnych branż z całej Polski, w tym właściciele firm, kadra zarządzająca oraz niezależni specjaliści. Z badań wynika, że coraz więcej Polaków pracuje mobilnie. Wśród przedstawicieli biznesu prawie połowa (48,8%) łączy pracę stacjonarną z pracą mobilną. Co piąty badany (19,2%) pracuje w pełni mobilnie. Wyłącznie stacjonarnie pracuje tylko 32%.

Huawei MateBook dostępny już w Polsce

Sektor biznesowy tworzą dziś ludzie, którzy poświęcają większość swojego życia na obowiązki zawodowe. Ich wymagania co do urządzeń są coraz wyższe. Statystyczny biznesmen używa dwóch, a nawet trzech urządzeń w codziennej pracy. Huawei proponuje im MateBooka, urządzenie 2w1, które jest wydajne, wielofunkcyjne i bardzo stylowe. To nowe urządzenie idealnie uzupełnia się ze smartfonem Mate 8, tworząc biznesowe portfolio Huawei” – powiedział na premierze Huawei MateBook Derek Yu, dyrektor zarządzający Huawei Consumer Business Group.

Biznes w wersji mobilnej

Rozwój technologii prowadzi do zmian stylu i trybu pracy. Większość Polaków (57,3%) nadal pracuje stacjonarnie. Wyniki te zmieniają się jednak znacząco w przypadku przedstawicieli biznesu (właścicieli firm, kadry zarządzającej oraz niezależnych specjalistów). Prawie 60% pracowników wyższego szczebla pracuje wyłącznie zdalnie lub łączy tryb stacjonarny z pracą poza biurem. Biznes do pracy używa dzisiaj: notebooka (55,1%), smartfona (40,1%) oraz z tableta (19,2% badanych). Huawei MateBook może zastąpić te wszystkie urządzenia.

Kluczowe aspekty w pracy zdalnej to stały dostęp do internetu (45,5%), szybkość transmisji danych (34%) oraz dobra bateria (31,4%). Huawei MateBook pracuje pod kontrolą systemu Windows 10, ma więc dostęp do wszystkich niezbędnych aplikacji biurowych. Sercem urządzenia jest procesor Intel Core M, który zapewnia wysoką wydajność oraz łatwą komunikację. Bateria 4340 mAh gwarantuje do 10 godzin pracy biurowej, 29 godzin słuchania muzyki lub 9 godzin oglądania filmów.

Premierze MateBooka towarzyszy start kampanii online „Work smart not hard”. Promuje ona nie tylko nowe urządzenie, ale całą serię biznesową Mate, w tym smartfon Mate 8. Do współpracy firma Huawei zaprosiła ekspertów: dziennikarza Jarosława Kuźniara oraz Michała Sadowskiego, założyciela Brand24. Na specjalnie specjalnie utworzonej stronie www.huaweimate-worksmart.pl, będą oni dzielić się merytorycznymi materiałami dla współczesnych biznesmenów.

Huawei MateBook dostępny już w Polsce

“W kampanii „Work smart not hard” pokażemy, że można pracować nie tyle ciężko, ile… mądrze. Wchodzimy w segment biznesowy, proponując naszym klientom nie tylko wydajne, mobilne urządzenie 2w1 – MateBooka i świetnego smartfona Mate 8.  Dajemy coś znacznie więcej – porady i doświadczenie uznanych biznesmenów, a także możliwość wspólnego rozwijania swojej kreatywności w biznesie” – przekonuje Dariusz Marnic, szef marketingu Huawei Consumer Business Group.

Parametry Huawei MateBook

MateBook jest bardzo cienki i lekki – waży zaledwie 640g. Obudowa wykonana została z aluminium, polerowane krawędzie formują perfekcyjnie skonstruowaną obudowę. Skórzane etui MateBook jest jednocześnie dotykową klawiaturą z technologią multi-touch, która umożliwia wygodne, płynne i precyzyjne rozpoznawanie ruchu palców.

Jednym z najważniejszych zadań w pracy, które wskazali badani przez SW Research biznesmeni, jest korzystanie z multimediów i tworzenie prezentacji. Ważnym elementem jest też możliwość podpisywania dokumentów zdalnie. Za pomocą rysika MatePen można nie tylko podpisywać dokumenty na dotykowym ekranie, ale także tworzyć skomplikowane rysunki czy schematy. Rysik rozpoznaje 2048 poziomów czułości i doskonale przechwytuje zróżnicowaną siłę nacisku bez opóźnień. MatePen może służyć jednocześnie jako pilot do prezentacji lub laserowy punktor.

Jednym z najważniejszych zadań w pracy, które wskazali badani przez SW Research biznesmeni, jest korzystanie z multimediów i tworzenie prezentacji. Ważnym elementem jest też możliwość podpisywania dokumentów zdalnie.

Huawei MateBook został wyposażony także w 12 calowy ekran o szerokim kącie widzenia dochodzącym do 160 stopni. Został on wykonany w technologii IPS i ma rozdzielczość 2160×1440, co zapewnia oglądanie zdjęć, filmów i materiałów graficznych w najwyższej jakości.

Bezpieczeństwo w Huawei MateBook

Aby mieć pewność, że wszystkie dane są bezpieczne, MateBook ma czytnik linii papilarnych. Gwarantuje on ekspresową identyfikację odcisku użytkownika za jednym dotknięciem. Wykorzystuje system rozpoznawania 360 stopni, który niweluje zakłócenia podczas odszyfrowywania. Wszystkie dane są bardzo dobrze chronione, a odblokowanie laptopa zajmuje ułamek sekundy.

Huawei MateBook jest dostępny w sieciach Media Markt i Saturn w dwóch wersjach z 4GB/128 RAM, Intel M3 w cenie 4399 zł oraz 8 GB/256 RAM, Intel M5 w cenie 5799 zł We wrześniu pojawi się też w salonach sieci Play w wersji 4GB/128 RAM, Intel M3.

 

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *