RozwiązaniaRynek

IFS w gronie liderów rozwiązań klasy FSM w najnowszym rankingu IDC

Oferowane przez IFS oprogramowanie wspierające zarządzanie serwisem w terenie (Field Service Management) zostało wyróżnione na łamach listopadowego rankingu IDC MarketScape m.in. za rozbudowaną funkcjonalność, wsparcie dla wysoce złożonych procesów, a także potencjalne korzyści biznesowe.

IFS w gronie liderów rozwiązań klasy FSM w najnowszym rankingu IDC

Autorzy raportu IDC MarketScape: “Worldwide Manufacturing Field Service Management Applications 2019 Vendor Assessment” zaliczają rozwiązania IFS w obszarze FSM do ścisłej czołówki rynkowej. Eksperci zwracają uwagę na:
• Rozbudowane funkcje oprogramowania, które obejmują m.in. obsługę działalności serwisowej w terenie oraz inne aspekty działalności przedsiębiorstwa, co ma istotny wpływ na zakres korzyści oferowanych klientom.
• Wsparcie dla złożonych procesach biznesowych, sprawiające, że oprogramowanie IFS ułatwia realizację usług w terenie także w bardzo skomplikowanych środowiskach roboczych, w których niezbędny jest zintegrowany, inteligentny przepływ sterowania, wspierający dynamiczne i autonomiczne procesy podejmowania decyzji. Rozwiązania IFS zapewniają całościowy przegląd wszystkich usług świadczonych w terenie, oparty na danych pozyskiwanych w czasie rzeczywistym oraz funkcjach predykcyjnych wspierających bieżące rozwiązywanie problemów biznesowych.
• Możliwość uzyskania korzyści wykraczających poza obszar obsługi serwisowej. Autorzy raportu IDC MarketScape poświęconego rozwiązaniom klasy FSM zauważają, że oferowane przez IFS oprogramowanie zapewnia pracownikom różnych działów narzędzia umożliwiające podejmowanie inteligentnych decyzji dotyczących klientów, produktów i zasobów zarówno na zapleczu, jak i w terenie. Funkcjonalność ta wykracza poza obszary typowe dla działów serwisu.

Dzięki różnym modelom wdrożenia IFS jest w stanie dostarczyć rozwiązania dla różnorodnych środowisk funkcjonujących w przedsiębiorstwach produkcyjnych „Firma IFS szybko zwiększa udział w rynku rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie, oferując rozwiązania dla różnych podkategorii branżowych w sektorze produkcyjnym. Zawierają one kompleksowe funkcje zarządzania cyklem życia usług” — powiedział Aly Pinder, analityk IDC. „Oferowany przez IFS produkt FSM jest wszechstronnym, uniwersalnym rozwiązaniem, idealnie nadającym się do zastosowania w złożonych środowiskach zorientowanych na zasoby, produkty i klientów”.

Firma IFS zanotowała w pierwszej połowie br. istotny, bo sięgający 119% w skali roku wzrost sprzedaży przychodów ze sprzedaży licencji na oprogramowanie klasy FSM. „Zajmowana przez naszą firmę pozycja lidera rynku FSM została ponownie potwierdzona w niezależnym badaniu, tym razem jest to raport IDC MarketScape” — powiedziała Marne Martin, prezes działu zarządzania serwisem w firmie IFS. „Udoskonalenie i rozszerzenie naszej oferty w dziedzinie FSM, już obecnie należącej do najbardziej wszechstronnych i kompleksowych na rynku, będzie jednym z najważniejszych obszarów działania firmy. Już teraz możemy się pochwalić ogromnym wzrostem przychodów ze sprzedaży licencji, przekraczającym średnie wskaźniki branżowe”. Dzięki przeprowadzonemu niedawno przejęciu spółki Astea, uwzględnionej w raporcie IDC MarketScape jako ważny uczestnik rynku, korporacja IFS będzie mogła rozszerzyć zakres swojego działania. Obecnie obsługuje już ponad 10 tysięcy klientów z całego świata, z czego około 8 tysięcy stanowią przedsiębiorstwa korzystające z rozwiązań do zarządzania obsługą serwisową.

Fragment raportu IDC MarketScape dostępny jest pod adresem https://info.ifs.com/2019-IDC-MarketScape-FSM.html.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *