BranżaRynek

Lenovo nawiązuje strategiczne partnerstwo z Orange

Obie spółki podpisały list intencyjny o partnerskiej współpracy na polskim rynku małych i średnich przedsiębiorstw. Dzięki jego postanowieniom portfolio sprzętowe operatora telekomunikacyjnego poszerzy się m.in. o najnowsze laptopy Lenovo ThinkPad E.

Lenovo nawiązuje strategiczne partnerstwo z Orange

Dostarczając urządzenia serii ThinkPad E, Lenovo Polska przyczynić się ma do rozwoju oferty Orange dla małych i średnich przedsiębiorstw zarówno po stronie usług, jak i sprzętu do pracy, odpowiadając na wyzwania nowej rzeczywistości i pracy zdalnej – poinformowali przedstawiciele producenta.

„Współpraca z Orange to doskonały przykład realizowanych przez nas celów – w tym przypadku poszerzenia rynku. Pozwoli nam ona na jeszcze lepsze dotarcie do małych i średnich przedsiębiorstw, które poszukują idealnych dla siebie narzędzi pracy, co doskonale wpisuje się w naszą strategię jako czołowego producenta i dostawcy usług IT” – skomentował Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska.

Jak dodali przedstawiciele Orange, pełna oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw uzupełniona o laptopy Lenovo ThinkPad E będzie odpowiadać potrzebom klientów, którzy korzystając z technologii chcą w bezpieczny sposób pracować z klientami i partnerami biznesowymi.

„Uzupełnienie portfolio Orange o możliwość zakupu biznesowych laptopów w elastycznych modelach finansowania udowadnia, że nasza współpraca z Lenovo jest faktyczną i konstruktywną odpowiedzią na codzienne potrzeby biznesu. Usługi Orange w połączeniu z niezawodnymi komputerami biznesowymi Lenovo ThinkPad zapewnią naszym klientom elastyczną pracę z każdego miejsca, zapewniając komfortowe wideokonferencje i niezawodność w codziennych obowiązkach” – podsumował Arkadiusz Wójcik, dyrektor rozwiązań ICT w Orange Polska.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.