Sztuczna inteligencjaAplikacjeRynek

Meta AI – nowa aplikacja do zarządzania wszystkimi interakcjami ze sztuczną inteligencją

Meta AI to kolejny krok firmy w kierunku stworzenia bardziej społecznościowych, intuicyjnych i spersonalizowanych doświadczeń AI. Nowa aplikacja – z pełnym dostępem do wszystkich funkcji – początkowo zadebiutuje wyłącznie w Stanach Zjednoczonych. Następnie będzie udostępniana na kolejnych rynkach całego świata.

Meta AI – nowa aplikacja do zarządzania wszystkimi interakcjami ze sztuczną inteligencją

Aplikacja Meta AI pojawi się w zamian dotychczasowej aplikacji Meta View, która umożliwiała obsługę okularów Ray-Ban Meta. Zintegrowanie wszystkich funkcji pozwoli na zarządzanie interakcjami z AI, również poprzez okulary, w jednym miejscu. Użytkownicy, którzy dotychczas korzystali Meta View zauważą rebranding aplikacji – jej nazwa zostanie zmieniona na Meta AI, zostanie odświeżony interfejs oraz pojawią się nowe zakładki pozwalające na dostęp do historii i powiadomień. Nowa wersja aplikacji połączy funkcjonalności potrzebne do obsługi okularów oraz stanie się centralnym miejscem dostępu do czatu Meta AI.

Polscy użytkownicy mogą już znaleźć i pobrać darmową aplikację Meta AI w sklepach z aplikacjami na telefonach z systemem operacyjnym iOS oraz Android – nie będą mogli jednak skorzystać ze wszystkich jej funkcji. Strona główna czatu Meta AI zostanie wprowadzona z czasem, nie będzie dostępna w Polsce w momencie premiery aplikacji.

Poniżej znajdują się funkcje, które udostępniono użytkownikom w Stanach Zjednoczonych:

  • Rozmowy głosowe – W Meta AI pojawi się ulepszona funkcja głosowa, umożliwiająca prowadzenie rozmów audio z asystentem. Użytkownicy będą mogli po raz pierwszy przetestować technologię mowy full-duplex, na razie wyłącznie w wersji demo. Jest to komponent głosowy, który pozwala na naturalną rozmowę, podobną do tej, jaką prowadzimy przez telefon.
  • Odkrywaj za pomocą AI – Aplikacja zawierać będzie również zakładkę Odkrywaj (Discovery), w której użytkownicy będą mogli dzielić się swoimi pomysłami na wykorzystanie AI i inspirować się nawzajem do tworzenia najciekawszych promptów.
  • Spersonalizowane doświadczenia – Aplikacja oparta na modelu Llama 4, zaoferuje użytkownikom Stanów Zjednoczonych i Kanady funkcje pamięci i personalizacji, dzięki czemu interakcje z AI będą lepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb. Użytkownicy będą mogli poprosić Meta AI, aby zapamiętała konkretne informacje – na przykład to,  że lubimy podróżować i uczyć się języków – a czat będzie udzielać odpowiedzi i rekomendacji dostosowanych do preferencji.
  • Międzyplatformowy towarzysz – Meta AI będzie centralnym punktem interakcji z Meta AI, niezależnie od tego, czy użytkownicy korzystają z inteligentnych okularów Ray-Ban Meta, czy z czatu dostępnego w przeglądarce pod adresem meta.ai. Po zalogowaniu się na konto Meta zakładka „Historia” pozwoli kontynuować rozmowę ze sztuczną inteligencją tam, gdzie została zakończona, umożliwiając płynne przechodzenie między urządzeniami.
  • Dostosuj do siebie – Każdy eksperymentuje z AI na swój własny sposób i poznaje swoje preferencje. Aplikacja pozwala na płynne przełączanie się między komunikacją głosową i tekstową oraz wybór preferowanych głosów i funkcji, aby w pełni dostosować doświadczenie do potrzeb.
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *