Zmiany kadrowe

Mikołaj Bobiński i Tomasz Klewinowski pokierują rynkiem Enterprise oraz kanałem partnerskim w Lenovo Polska

Obaj menedżerowie dołączyli do polskiego oddziału firmy od 1 października 2021 roku. Mikołaj Bobiński objął stanowisko Large Enterprise Leader i będzie odpowiedzialny za zwiększenie udziału firmy w segmencie klientów końcowych w poszczególnych kategoriach produktowych oraz usług dla biznesu. Z kolei Tomasz Klewinowski jako SMB Segment Leader w Lenovo Polska, skupi się na rozwoju kanału partnerskiego, sieci dystrybucyjnej oraz współpracy z partnerami z sektora MŚP.

Mikołaj Bobiński i Tomasz Klewinowski pokierują rynkiem Enterprise oraz kanałem partnerskim w Lenovo Polska
Mikołaj Bobiński fot. Lenovo Polska

Mikołaj Bobiński z branżą IT związany jest od 13 lat. Współpracował z globalnymi liderami technologicznymi jak Dell, Fujitsu Technology Solutions oraz Samsung Electronics Polska, gdzie kolejno pełnił funkcje Sales Manager, Channel Sales Manager oraz Sales Director, CEE, B2B Division. Ostatnio piastował stanowisko Country Manager, Poland & Baltics w Ingenico. Jest absolwentem EMBA na programie IMD Uniwersytetu w Lozannie, jak również Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim, oraz Inżynierii Oprogramowania na Polsko‑Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.

“Lenovo to innowacyjny lider technologiczny, dlatego dołączenie do polskiego zespołu i rozwijanie strategii sprzedaży w segmencie Enterprise będzie interesującym wyzwaniem. Wierzę, że moja wiedza oraz umiejętności wpłyną na dalszy rozwój organizacji w Polsce z ambitnymi planami na kolejne lata” – skomentował Mikołaj Bobiński, Large Enterprise Leader w Lenovo Polska.

Mikołaj Bobiński i Tomasz Klewinowski pokierują rynkiem Enterprise oraz kanałem partnerskim w Lenovo Polska
Tomasz Klewinowski fot. Lenovo Polska

Tomasz Klewinowski posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania i prowadzenia projektów sprzedażowych w branży IT. Pracował u producentów, dystrybutorów oraz partnerów, dlatego wyróżnia się doskonałą znajomością rynku oraz kompleksowym spojrzeniem na biznes. Przez ostatnie 6 lat pracował w firmie Samsung Electronics Polska, gdzie jako Head of Sales odpowiadał za strategię komunikacji produktów i rozwiązań Display i Memory dla biznesu na polskim rynku oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (w 13 krajach), nadzorował działania z zakresu product management oraz kierował pracą liczącego 30 osób działu sprzedaży. Pracował też dla wiodącego dystrybutora IT i elektroniki użytkowej w Europie AB S.A., gdzie jako Country Sales Manager odpowiadał za m.in. działania sprzedażowe, relacje z kluczowymi klientami oraz budowanie nowych kanałów dystrybucji. Tomasz Klewinowski jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

“Jestem podekscytowany dołączeniem do tak szanowanej marki, jak Lenovo i możliwością rozwoju biznesu w tak kluczowym obszarze firmy, jakim jest kanał partnerski. Bardzo cieszę się, że wraz z nową rolą będę mógł wspierać partnerów biznesowych, wspólnie z nimi pracując i pomagać im w dostosowaniu się do dynamicznie zmieniającego się rynku za sprawą innowacji oraz potencjału, który oferuje Lenovo” – powiedział Tomasz Klewinowski, SMB Segment Leader w Lenovo Polska.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *