26 września 2024 roku w Warszawie odbędzie się największe wydarzenie organizowane przez społeczność użytkowników ServiceNow w Polsce – ServiceNow Community Summit 2024. W programie znajdą się najnowsze trendy w obszarze zarządzania usługami, innowacyjne rozwiązania w zakresie transformacji cyfrowej i optymalizacji procesów biznesowych. Wydarzenie jest skierowane do liderów biznesu, ekspertów oraz specjalistów IT.
Program wydarzenia obejmuje 12 specjalistycznych sesji tematycznych prowadzonych przez doświadczonych ekspertów i użytkowników platformy ServiceNow. Każda z sesji dostarczy zarówno praktycznych, jak i teoretycznych narzędzi, które odpowiadają na aktualne wyzwania stojące przed nowoczesnymi organizacjami. W trakcie konferencji uczestnicy będą mieli okazję poznać praktyczne strategie optymalizacji procesów biznesowych, a także dowiedzieć się, jak usprawnić procesy finansowe i zakupowe, skutecznie zarządzać ryzykiem i zgodnością oraz cyfryzować usługi w organizacji dzięki platformie ServiceNow.
„Agenda konferencji została starannie przygotowana, aby uczestnicy mogli skorzystać z prelekcji prowadzonych przez ekspertów w wielu sektorów oraz zapoznać się z case studies prezentujących realne scenariusze wykorzystania platformy ServiceNow. Udział w wydarzeniu to również szansa na bezpośredni dialog z przedstawicielami ServiceNow i partnerami technologicznymi. Dodatkowo po części formalnej wydarzenia, zapraszamy na koktajl party, które będzie doskonałą okazją do nawiązania wartościowych kontaktów z liderami biznesu oraz ekspertami w dziedzinie transformacji cyfrowej” – podkreśla Piotr Załęski, lider SNUG Polska.
Wydarzenie dedykowane jest zarówno obecnym, jak i potencjalnym użytkownikom ServiceNow. Tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia jest hasło #bettertogether, co odzwierciedla różnorodność obszarów i workflow’ów w organizacjach. Na scenie pojawią się przedstawiciele działów zakupów, HR, zarządzania projektów, aplikacji oraz oczywiście IT, w tym m.in.:
- Łukasz Belica z Takeda – opowie o automatyzacji i usprawnieniu procesów finansowych i zakupowych z wykorzystaniem ServiceNow
- Urszula Nowak z PepsiCo – zaprezentuje zastosowanie ServiceNow w marketingu i sprawdzi, jak ServiceNow odpowiada na potrzeby świata kreatywnego
- Michał Szafranko z Polpharma Biologics – przedstawi, w jaki sposób ServiceNow wspiera zarządzanie ryzykiem i zgodnością z regulacjami
- Ewa Ozdoba z Sylvamo – omówi, jak ServiceNow pomaga w optymalizacji portfela aplikacji oraz w redukcji długu technologicznego
- Marta Miłek i Dawid Kowal z Kancelarii Prawnej DLA Piper – opowiedzą o tym, jak cyfryzacja usług usprawniła pracę radcom prawnym
- Kasia Suwała, Marcin Szpakowski i Małgorzata Kołosowska z GSK, którzy opowiedzą o tym, jak rozwijają kulturę pracy opartą na ServiceNow
Program konferencji ServiceNow Community Summit 2024 obejmuje też m.in. panel dyskusyjny na temat transformacji operacji handlowych z ServiceNow: “Historia Sukcesu Biedronki – transformacja zarządzania zasobami sklepów i podniesienie doświadczeń pracowników”.
„ServiceNow Community Summit to niepowtarzalna okazja do wymiany doświadczeń, zdobycia wiedzy oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych. Skierowane do wszystkich tych, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań technologicznych umożliwiających efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem w dynamicznie zmieniającym się świecie” – mówi Jakub Gromek, Enterprise Account Executive w ServiceNow Polska.
Partnerami wydarzenia są firmy e-Xim IT, Accenture, Deloitte, GuideVision oraz Do IT Wise. Patronat medialny nad ServiceNow Community Summit 2024 objął ITwiz.
Udział w konferencji ServiceNow Community Summit 2024 jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja.
Szczegółowy program oraz informacje dotyczące rejestracji i uczestnictwa są dostępne na stronie https://summit.snug.org.pl