AplikacjeBranżaRynek

Platforma danych Snowflake z natywną integracją dla ServiceNow

Nowe mechanizmy zapewniają bezpieczną synchronizację pomiędzy środowiskiem ServiceNow a chmurową platformą danych Snowflake. Pozwalają też na sprawne pozyskiwanie danych z aplikacji biznesowych i źródeł zewnętrznych. Rozwiązanie integracyjne zostało opracowane przez polski zespół Snowflake.

Platforma danych Snowflake z natywną integracją dla ServiceNow

Funkcjonalność rozwiązania Snowflake Conector for ServiceNow pozwala na łatwe, szybkie i bezpieczne zasilanie Chmury Danych Snowflake danymi pochodzącymi z platformy ServiceNow. Dzięki temu łatwiejsze staje się integrowanie dodatkowych zbiorów danych oraz tworzenie bardziej rozbudowanych raportów i analiz. Integracja obsługuje m.in. początkowe ładowanie danych historycznych oraz zmiany przyrostowe z dowolnymi okresami synchronizacji. Konektor wykrywa również zmiany schematu i odpowiednio dostosowuje widoki danych. “Korzystanie ze Snowflake Conector for ServiceNow jest bardzo proste – cały proces integracji trwa dosłownie 5 minut. Podczas projektowania rozwiązania wiedzieliśmy jednak, że radykalna prostota jego obsługi nie wystarczy. Naszym celem było stworzenie w pełni autonomicznej usługi, aby inżynierowie danych nie musieli spędzać czasu na osobnym zarządzaniu wydajnością, bezpieczeństwem i transferem danych, a mogli się skupić na bardziej produktywnych zadaniach” – podkreśla Jakub Puchalski, Senior Product Manager w Snowflake, odpowiedzialny koordynację prac nad projektowaniem i wdrażaniem konektora.

Przedstawiciele firmy Snowflake zapowiadają kolejne rozwiązania integracyjne dla innych systemów biznesowych. Celem jest umożliwienie klientom firmy jak najszybszego, najprostszego i najbezpieczniejszego przekazywania do Snowflake danych pochodzących z różnych źródeł. Pierwsze rozwiązanie integracyjne nieprzypadkowo wspiera oprogramowanie ServiceNow. Z platformy tej, m.in. na potrzeby zarządzania procesami wewnętrznymi, korzystają bowiem tysiące firm na całym świecie.

Przeczytaj również
Jaki był 2022 rok dla branży IT?

Jednocześnie, Snowflake Connector for ServiceNow jest pierwszą aplikacją napisaną w – zaprezentowanym niemal rok temu i nadal rozwijanym – natywnym frameworku aplikacyjnym Snowflake. “Opracowanie integracji wymagało globalnego współdziałania z innymi biurami badawczo-rozwojowymi Snowflake, które współtworzą Native Application Framework” – mówi Jakub Puchalski. “Było to w zasadzie działanie pilotażowe, które miało na celu sprawdzić funkcjonalność frameworka. Dzięki temu udało się usprawnić funkcjonowanie różnych jego komponentów, co przyniesie korzyści przyszłym użytkownikom” – dodaje.

Z rozwiązania Snowflake Connector for ServiceNow korzysta już m.in. wyspecjalizowana w produkcji sprzętu medycznego firma Siemens Healthineers. Wykorzystanie na szeroką skalę danych pozwala m.in. na zdalne monitorowanie wydajności urządzeń działających w placówkach szpitalnych.

Nowe rozwiązanie jest dostępne bezpłatnie w ramach Snowflake Marketplace. Co ważne, przedstawiciele firmy Snowflake podkreślają, że moduł Snowflake Connector for ServiceNow ułatwi m.in. tworzenie nowych aplikacji oraz ich monetyzację w ramach platformy sprzedażowej Snowflake Marketplace.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *