Rynek

Nationale-Nederlanden wprowadza usługę mojeID

Klienci Nationale-Nederlanden mogą już weryfikować swoją tożsamość w usłudze n-serwis, wykorzystując mojeID – zarówno przy rejestracji, jak i w wypadku konieczności odzyskania dostępu do konta. Tożsamość użytkownika potwierdzana jest przez tzw. dostawcę tożsamości, czyli zaufany podmiot, który wcześniej zweryfikował dane klienta, np. bank prowadzący jego rachunek.

Nationale-Nederlanden wprowadza usługę mojeID

mojeID to bezpieczne narzędzie służące do potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Jak wskazują przedstawiciele KIR – firmy, która wdrożyła ten system – umożliwia on realizację wszelkich formalności, wymagających dotychczas osobistego potwierdzania danych w punkcie obsługi czy umawiania się z kurierem. Rozwiązanie pozwala zalogować się do portalu dostawcy usługi lub urzędu w sposób, który jednoznacznie potwierdza tożsamość danej osoby.

„Aby możliwe było bezpieczne i efektywne dostarczanie usług w modelu zdalnym, potrzebne jest sprawdzone narzędzie weryfikacji tożsamości użytkownika. Taką funkcję spełnia mojeID. Cieszymy się, że dzięki naszej współpracy z Nationale-Nederlanden możliwe będzie poszerzenie gamy usług cyfrowych, dostępnych dla klientów firmy” – mówi Piotr Wichowski, dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji w KIR.

Inwestycja w nowoczesne technologie to jeden z filarów Nationale-Nederlanden, podkreślają przedstawiciele towarzystwa ubezpieczeniowego. „Nasze działania są nakierunkowane na digitalizację procesów sprzedażowych i obsługowych, dlatego naturalnym krokiem było udostępnienie naszym klientom usługi mojeID. Jesteśmy przekonani, że użytkownicy n-serwisu docenią wygodę i komfort, a przede wszystkim bezpieczeństwo, z jakim od teraz będą mogli potwierdzać swoją tożsamość online” – twierdzi Grzegorz Cugier, menedżer ds. produktów i procesów online z Nationale-Nederlanden.

Przypomnijmy, że usługę mojeID uruchomiono w czerwcu 2019 r. Od tego czasu stale zwiększa się liczba organizacji, które umożliwiają swoim klientom potwierdzać tożsamość online. Wśród firm korzystających z tego rozwiązania znajdują się m.in. PKO Bank Polski, ING, Bank Pekao, PGNiG, Medicover czy PZU. Dzięki temu, można więc uzyskać dostęp do swoich danych medycznych, zawrzeć umowę na dostawę gazu czy zaaplikować o przyznanie karty kredytowej.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *