Branża ITRynek

Netia platynowym Partnerem Dell Technologies w obszarze usług chmurowych

Netia – jako pierwszy dostawca w Polsce – uzyskała najwyższy status partnerski Dell w kategorii dostawców usług chmurowych. Dzięki temu, firma uzyska m.in. nowe możliwości rozwoju kompetencji technicznych oraz znaczące wsparcie w zakresie rozwoju sprzedaży rozwiązań Dell Technologies.

Netia platynowym Partnerem Dell Technologies w obszarze usług chmurowych

Netia i Dell Technologies od lat współpracują m.in. w obszarze usług data center oraz cloud computing. Netia korzysta również ze sprzętu Dell m.in. na potrzeby oferowanych usług chmurowych Netia Compute. “Nasza współpraca z Dell Technologies układa się bardzo dobrze od wielu lat. Systematycznie rozwijamy nasze kompetencje i ofertę w oparciu o rozwiązania Dell EMC oraz dynamicznie zwiększamy sprzedaż, co teraz zaowocowało uzyskaniem pierwszego w Polsce, najwyższego z możliwych, statusu Platinum w kategorii Cloud Services Provider” – mówi Paweł Masłowski, kierownik ds. współpracy w partnerami w obszarze B2B Grupy Netia. Według niego uzyskanie tak wysokiego statusu partnerstwa z firmą Dell Technologies, a także posiadane przez Netię certyfikaty m.in. w zakresie kompetencji w obszarze technologii VMware potwierdzają, że usługi chmurowe Netia Compute są świadczone na najwyższym poziomie, na bazie rozwiązań globalnych liderów i gwarantują wysoką niezawodność oraz bezpieczeństwo.

Dzięki uzyskaniu statusu platynowego partnera Dell Technologies, Netia uzyska większe wsparcie służące akceleracji sprzedaży oraz dalszego wzmacniania kompetencji w zespołach technicznych. Efektem ma być zwiększenie jakości obsługi klientów, a także atrakcyjności kosztowej i funkcjonalnej usług świadczonych przy wykorzystaniu rozwiązań Dell. Co ważne, na potrzeby Grupy Netia w strukturach Dell Technologies powstał dedykowany zespół ekspertów wspierających realizację wspólnych usług oraz zapewniający wsparcie w pozyskaniu nowych projektów biznesowych. Dzięki temu, jak przekonują przedstawiciele firmy Netia, możliwe będzie znaczące usprawnienie rozwiązywania problemów klientów, w szczególności w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *