Informacje prasoweRynek

Nowy system ułatwi pracę ponad 1000 serwisantów instalacji przemysłowych

Oprogramowanie IFS Field Service Management pozwoli na usprawnienie efektywności pracy ponad tysiąca pracowników zespołów serwisowych firmy ANDRITZ. Rozwiązanie pozwoli też na zmniejszenie kosztów związanych m.in. z utrzymaniem wykorzystywanego przez nich sprzętu.

Firma ANDRITZ, jeden z największych na świecie dostawców instalacji przemysłowych, wyposażenia, a także usług serwisowych dla branży hydroenergetycznej, celulozowej i papierniczej, przetwórstwa metali oraz stalowej, wdroży rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) w swoich placówkach na całym świecie.

Notowana na giełdzie spółka ANDRITZ z siedzibą w Grazu w Austrii zatrudnia około 26 000 osób w ponad 250 lokalizacjach w 40 krajach. Główne zadania serwisantów firmy ANDRITZ obejmują obsługę techniczną i naprawy, a także dostarczanie i montaż części zamiennych. Firma oferuje również audyty, modernizacje i udoskonalenia procesów, aby pomóc klientom w osiągnięciu najwyższej dostępności i wydajności aktywów i instalacji przez cały okres eksploatacji.

Dzięki cyfryzacji i automatyzacji jej globalnych operacji serwisowych, IFS FSM umożliwi firmie ANDRITZ ujednolicenie i optymalizację procesów, a także dalsze podniesienie wydajności jej serwisantów w zakresie obsługi technicznej, napraw, gospodarki częściami zamiennymi i in. Rozwiązanie IFS umożliwi serwisantom zgłaszanie wszystkich zadań na miejscu za pomocą urządzenia mobilnego oraz uzyskanie zatwierdzenia przez klienta swoich czynności i związanych z nimi kosztów natychmiast po ich wykonaniu.

Rozwiązanie IFS FSM zostanie zintegrowane z istniejącym systemem SAP firmy oraz z innymi rozwiązaniami z zakresu CRM i zarządzania dokumentacją. Pierwsze wdrożenie IFS FSM zaplanowano na koniec 2018 roku. Po jego zakończeniu ponad 1000 serwisantów będzie korzystać z rozwiązania IFS FSM zarówno w biurze, jak i w terenie.

„Po szczegółowej analizie i ocenie wydajności technicznej zdecydowaliśmy się na rozwiązanie IFS Field Service Management” – powiedział Daniel Hirz, kierownik projektów usług inteligentnych w firmie ANDRITZ. „Ważną rolę przy podjęciu naszej decyzji odegrały szeroki zakres funkcji, możliwości konfiguracji oraz elastyczność rozwiązania”. Josef Haintz, kierownik programu usług inteligentnych, dodał: „Z niecierpliwością oczekujemy możliwości wykorzystania rozwiązania IFS, aby znacznie poszerzyć naszą ofertę usług i zaproponować klientom usługi nowej generacji”.

Peter Höhne, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu IFS w Europie Centralnej, dodał: „Już w fazie początkowej procesu sprzedaży było jasne, że IFS i ANDRITZ wyznają podobne wartości, jeśli chodzi o zorientowanie na usługę i klienta. Niecierpliwie czekamy na długotrwałą i wzajemnie korzystną współpracę z firmą ANDRITZ oraz ułatwienie jej realizacji wysoko wydajnych i dostępnych na całym świecie procesów serwisowych we wszystkich obszarach działalności firmy”.

Tagi

Podobne

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *