Rynek

Red Bull Racing Honda wybrał Oracle na oficjalnego partnera w zakresie infrastruktury chmurowej

Współpraca nawiązana między Red Bull Racing Honda a Oracle, obejmować będzie prace nad optymalizacją i zwiększeniem stopnia wykorzystania danych z myślą o podnoszeniu wydajności bolidu Red Bulla. Czterokrotny mistrza świata w klasie konstruktorów zawodów Formuły 1, korzystać ma z automatycznego uczenia i narzędzi do analizy danych dostępnych na platformie Oracle Cloud Infrastructure (OCI), aby w pełni wykorzystywać dane w swojej działalności — od czynności wykonywanych na torze po dostarczanie większej ilości informacji fanom z całego świata.

Red Bull Racing Honda wybrał Oracle na oficjalnego partnera w zakresie infrastruktury chmurowej

Rozwiązania oparte na OCI mają także pozwolić zespołowi na wzmocnienie przewagi nad konkurencją. Ciesząc się z relacji nawiązanej z nowym partnerem technologicznym, Christian Horner, dyrektor zespołu Red Bull Racing Honda, powiedział: „To dla nas bardzo ważna współpraca. Oracle jest olbrzymim przedsiębiorstwem, które należy do liderów postępu technicznego od ponad czterech dziesięcioleci. Jako jedna z najbardziej cenionych i wiarygodnych marek w obszarze zarządzania bazami danych i przetwarzania w chmurze Oracle oferuje ogromny potencjał, innowacyjność i wiedzę specjalistyczną. Dostęp do tych niezwykłych możliwości stanowi dla naszego zespołu olbrzymi krok do przodu. Wiedza specjalistyczna firmy Oracle wpłynie na wiele obszarów naszej działalności — od rozwoju ważnych mechanizmów budowania marki i zaangażowania fanów, po udostępnianie całemu zespołowi, w tym działom inżynierii i projektowania, bogatych nowych zasobów”.

Z kolei według przedstawicieli firmy Oracle, to sojusz dwóch organizacji, które łączy pasja projektowania, zwiększania wydajności i zwyciężania. „Zespół Red Bull Racing nie zdobyłby w swojej stosunkowo krótkiej historii tak wielu tytułów mistrza świata w klasyfikacji kierowców i konstruktorów, gdyby nie przekraczał granic. Oracle dołoży starań, aby wspólnie z nim odkrywać i tworzyć technologie i struktury, które pozwolą zespołowi przewyższać oczekiwania i wyznaczać nowe standardy w Formule 1” — skomentował Ariel Kelman, dyrektor ds. marketingu w firmie Oracle.

Przeczytaj również
Czy pandemia wzmocni interdyscyplinarność w nauce?

Red Bull słynie też w świecie Formuły 1 z niezwykłych treści, pełnych pasji relacji ze swoją globalną grupą fanów oraz oferowanych im możliwości interakcji. W ramach nawiązanej współpracy zespół wykorzysta obszerną gamę aplikacji Oracle Customer Experience (CX), aby umożliwić fanom łatwy dostęp do statystyk i wskaźników, co pozwoli im być bliżej wydarzeń rozgrywających się na torze – zapewniają przedstawiciele Red Bull.

“Połączenie wiedzy specjalistycznej dostępnej na platformie Oracle CX Marketing Cloud z globalną rzeszą fanów i kreatywnością zespołu Red Bull Racing Honda pozwoli nam rozpocząć kolejny etap w naszej przygodzie z technologiami marketingowymi i zapewnić fanom coś wyjątkowego i specjalnego. Jeśli chodzi o perspektywę technologiczną, nasz zespół inżynierów nie może już doczekać się momentu, w którym zaczniemy korzystać z szerokiej gamy narzędzi Oracle. Dzięki nim wesprzemy naszych analityków danych i specjalistów ds. sztucznej inteligencji wiedzą specjalistyczną na światowym poziomie” – podsumował Oliver Hughes, dyrektor ds. marketingu zespołu Red Bull Racing.

Tagi

Komentarze

Dodaj także na LinkedIn feed

Powered by WP LinkPress