BiznesAplikacjeRynek

Rimini Street zapowiada wzmocnienie obecności na polskim rynku

Firma dostarczająca m.in. alternatywne wobec oferty producentów usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań Oracle, SAP, Microsoft oraz IBM, a także rozwiązania Salesforce aktywnie buduje świadomość swoich usług wśród potencjalnych klientów na polskim rynku. Prowadzone są również m.in. szeroko zakrojone działania marketingowe. Równolegle Rimini Street rozwija działalność sprzedażową i rozbudowuje sieć partnerów w Polsce.

Rimini Street zapowiada wzmocnienie obecności na polskim rynku

Przedstawiciele firmy podkreślają, że oferta Rimini Street jest źródłem unikalnych korzyści dla klientów korzystających z oprogramowania biznesowego wiodących dostawców. „Zwiększamy naszą obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe opcje obsługi oprogramowania. Nasz unikatowy model usługowy, duże doświadczenie i specjalistyczny know-how sprawiają, że Rimini Street jest dobrym wyborem dla firm poszukujących możliwości dynamicznego rozwoju w oparciu o już posiadane zasoby systemowe” – mówi Jack Oster, dyrektor generalny Rimini Street na region Europy Wschodniej oraz Izraela.

Z oficjalnych informacji wynika, że obecnie z oferowanych przez Rimini Street usług korzysta kilkadziesiąt polskich przedsiębiorstw. Do grona klientów Rimini Street należą m.in. organizacje z sektora finansów, a także firmy przemysłowe, telekomunikacyjne, energetyczne i handlowe. Z kolei sieć partnerów Rimini Street w Polsce tworzą obecnie m.in. firmy nFlo, RITS oraz SupportNow Polska. “Polska jest kluczowym rynkiem w rejonie CEE i jednym z rosnących rynków dla naszej spółki. Z danych GUS wynika, że niemal 90% dużych firm i ponad 50% średnich korzysta tu z systemów ERP , w tym spora część z rozwiązań Oracle i SAP w których się specjalizujemy. Widzimy duży potencjał do rozwoju naszej działalności, szczególnie w sektorze przemysłowym, dystrybucji i handlu oraz finansowym, w których możemy zaoferować profesjonalne wsparcie naszym klientom” – podkreśla Jack Oster.

Przeczytaj również
87% pracowników uważa, że hybrydowy model pracy przyczynił się do zwiększenia ich produktywności

Polski oddział Rimini Street działa od 2019 roku. Na naszym rynku firma kieruje swoje usługi m.in. do sektora produkcyjnego, a także do organizacji korzystających z rozwiązań klasy ERP, EPM, czy SCM. Rimini Street specjalizuje się m.in. w – świadczonych niezależnie od producenta – usługach wsparcia technicznego dla wdrażanych w tradycyjnym modelu licencyjnym rozwiązań Oracle, SAP, Microsoft oraz IBM. Amerykański dostawca jest także partnerem koncernu Salesforce.

Przedstawiciele amerykańskiej spółki zapewniają, że usługi Rimini Street pozwalają klientom na zrezygnowanie z usług wsparcia oferowanego przez dostawców systemów ERP. “Rezygnując z dyktowanego przez dostawcę planu niepotrzebnych, kosztownych i uciążliwych aktualizacji, organizacje mogą natychmiast zaoszczędzić 50% na rocznych opłatach za wsparcie i uwolnić cenne zasoby – czas, pieniądze i pracę – aby skupić się na inicjatywach transformacji cyfrowej, wspierających cele firmy” – czytamy w oficjalnym komunikacie. “Wiele firm chce wprowadzać innowacje zgodnie z własną strategią i określonymi celami biznesowymi. Rimini Street daje im taką możliwość. Obsługujemy ich oprogramowanie korporacyjne i dostarczamy wysokiej jakości, ultraresponsywne wsparcie. Dzięki temu uwalniamy naszych klientów od konieczności dostosowania się do kalendarza dostawców oprogramowania, z którego korzystają i przywracamy im kontrolę nad planami rozwoju IT. Korzystając z naszych usług klienci oszczędzają znaczące kwoty. Dużą część ich budżetów pochłaniają aktualizacje i zmiany wprowadzane przez dostawców oprogramowania, które nie zawsze realizują cele biznesowe firm. Te środki mogą zostać przeznaczone na innowacje, wprowadzanie rozwiązań o wysokim ROI i budujących przewagę konkurencyjną” – twierdzi Michał Ziembicki, dyrektor ds. sprzedaży na rynku polskim w Rimini Street. Według niego, środki uwolnione za sprawą usług Rimini Street mogą zostać wykorzystane m.in. na innowacje, rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej.

Przeczytaj również
Francuski koncern chemiczny wdroży rozwiązanie Infor M3
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *