AplikacjeBiznesRynek

Rimini Street zapowiada wzmocnienie obecności na polskim rynku

Firma dostarczająca m.in. alternatywne wobec oferty producentów usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań Oracle, SAP, Microsoft oraz IBM, a także rozwiązania Salesforce aktywnie buduje świadomość swoich usług wśród potencjalnych klientów na polskim rynku. Prowadzone są również m.in. szeroko zakrojone działania marketingowe. Równolegle Rimini Street rozwija działalność sprzedażową i rozbudowuje sieć partnerów w Polsce.

Rimini Street zapowiada wzmocnienie obecności na polskim rynku

Przedstawiciele firmy podkreślają, że oferta Rimini Street jest źródłem unikalnych korzyści dla klientów korzystających z oprogramowania biznesowego wiodących dostawców. „Zwiększamy naszą obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe opcje obsługi oprogramowania. Nasz unikatowy model usługowy, duże doświadczenie i specjalistyczny know-how sprawiają, że Rimini Street jest dobrym wyborem dla firm poszukujących możliwości dynamicznego rozwoju w oparciu o już posiadane zasoby systemowe” – mówi Jack Oster, dyrektor generalny Rimini Street na region Europy Wschodniej oraz Izraela.

Z oficjalnych informacji wynika, że obecnie z oferowanych przez Rimini Street usług korzysta kilkadziesiąt polskich przedsiębiorstw. Do grona klientów Rimini Street należą m.in. organizacje z sektora finansów, a także firmy przemysłowe, telekomunikacyjne, energetyczne i handlowe. Z kolei sieć partnerów Rimini Street w Polsce tworzą obecnie m.in. firmy nFlo, RITS oraz SupportNow Polska. “Polska jest kluczowym rynkiem w rejonie CEE i jednym z rosnących rynków dla naszej spółki. Z danych GUS wynika, że niemal 90% dużych firm i ponad 50% średnich korzysta tu z systemów ERP , w tym spora część z rozwiązań Oracle i SAP w których się specjalizujemy. Widzimy duży potencjał do rozwoju naszej działalności, szczególnie w sektorze przemysłowym, dystrybucji i handlu oraz finansowym, w których możemy zaoferować profesjonalne wsparcie naszym klientom” – podkreśla Jack Oster.

Przeczytaj również
HPE wprowadza nową, elastyczną ofertę z myślą o klientach z sektora MSP

Polski oddział Rimini Street działa od 2019 roku. Na naszym rynku firma kieruje swoje usługi m.in. do sektora produkcyjnego, a także do organizacji korzystających z rozwiązań klasy ERP, EPM, czy SCM. Rimini Street specjalizuje się m.in. w – świadczonych niezależnie od producenta – usługach wsparcia technicznego dla wdrażanych w tradycyjnym modelu licencyjnym rozwiązań Oracle, SAP, Microsoft oraz IBM. Amerykański dostawca jest także partnerem koncernu Salesforce.

Przedstawiciele amerykańskiej spółki zapewniają, że usługi Rimini Street pozwalają klientom na zrezygnowanie z usług wsparcia oferowanego przez dostawców systemów ERP. “Rezygnując z dyktowanego przez dostawcę planu niepotrzebnych, kosztownych i uciążliwych aktualizacji, organizacje mogą natychmiast zaoszczędzić 50% na rocznych opłatach za wsparcie i uwolnić cenne zasoby – czas, pieniądze i pracę – aby skupić się na inicjatywach transformacji cyfrowej, wspierających cele firmy” – czytamy w oficjalnym komunikacie. “Wiele firm chce wprowadzać innowacje zgodnie z własną strategią i określonymi celami biznesowymi. Rimini Street daje im taką możliwość. Obsługujemy ich oprogramowanie korporacyjne i dostarczamy wysokiej jakości, ultraresponsywne wsparcie. Dzięki temu uwalniamy naszych klientów od konieczności dostosowania się do kalendarza dostawców oprogramowania, z którego korzystają i przywracamy im kontrolę nad planami rozwoju IT. Korzystając z naszych usług klienci oszczędzają znaczące kwoty. Dużą część ich budżetów pochłaniają aktualizacje i zmiany wprowadzane przez dostawców oprogramowania, które nie zawsze realizują cele biznesowe firm. Te środki mogą zostać przeznaczone na innowacje, wprowadzanie rozwiązań o wysokim ROI i budujących przewagę konkurencyjną” – twierdzi Michał Ziembicki, dyrektor ds. sprzedaży na rynku polskim w Rimini Street. Według niego, środki uwolnione za sprawą usług Rimini Street mogą zostać wykorzystane m.in. na innowacje, rozwój i budowanie przewagi konkurencyjnej.

Przeczytaj również
Veracomp formalnie częścią Exclusive Networks, rebranding w tym roku
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *