W czasach rewolucji cyfrowej oraz równoczesnej ewolucji społecznej, warunkiem utrzymania pozycji rynkowej jest dostrzeżenie strategicznej roli usług oraz ich redefinicja w oparciu o dostęp do technologii, stałe dopasowywanie do oczekiwań klientów oraz personalizację – przekonują organizatorzy tegorocznego SAS Forum.
Nowoczesne technologie, takie jak analiza wielkich zbiorów danych, przetwarzanie w chmurze czy rozwiązania mobilne są jedynie punktem wyjścia dla oferty, która musi opierać się na dwóch mocnych filarach: produktach i usługach. W obliczu zaciekłej konkurencji w obszarze produktów, mają szansę wygrać Ci, którzy będą potrafili zaoferować nowe rodzaje usług.
Program konferencji – która odbędzie się 19 października – obejmuje dwie równoległe ścieżki: biznesową i technologiczną. Forum Biznesowe rozpocznie sesja plenarna, podczas której o innowacjach i transformacji biznesu w dobie cyfryzacji będą mówić przedstawiciele wiodących firm w Polsce. Następnie odbędą się 3 równoległe sesje tematyczne: Service Innovation, Risk Management oraz Fraud Management. Będą one okazją do zapoznania się z najlepszymi praktykami z rynku polskiego i europejskiego dotyczącymi wykorzystania rozwiązań SAS w różnych branżach i obszarach biznesowych. Swoje doświadczenia zaprezentują Klienci oraz eksperci SAS.
Forum Technologiczne będzie także okazją do zdobycia praktycznej wiedzy i inspiracji w zakresie wykorzystania najnowszych osiągnięć analityki w biznesie. Będzie mowa o trendach i nowych kierunkach rozwoju technologii analitycznych z uwzględnieniem takich tematów jak: Big Data, Internet of Things, Cloud Analytics. Zostaną zaprezentowane wydajne i elastyczne rozwiązania dla analityków Big Data, Data Scientist, dla osób odpowiedzialnych za dostarczenie i integrację danych, w tym narzędzia do integracji z Hadoop i analityki wysokiej wydajności. W programie również znajdą się nowosci w ofercie SAS.
Konferencja zgromadzi około 700 gości – przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji reprezentujących wszystkie sektory rynku, przedstawicieli sektora akademickiego oraz partnerów firmy SAS. Partnerem medialnym konferencji jest magazyn ITwiz.
Szczegółowa agenda oraz lista prelegentów jest dostępna na stronie SAS Forum Polska 2015.